پیش‌بینی درست فرمانده نظامی؛ «داعش تمام شده است»

13:26 - 10 تير 1396
کد خبر: ۳۲۴۲۴۴
سیزده آبان نود و پنج دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیش بینی را که ماه‌ها قبل از آن هم مطرح کرده بود با تأکید بیشتری که در رسانه‌های مختلف تیتر غالب بود تکرار کرد که: «داعش تمام شده است» و حالا این پیش‌بینی که روزی برای مردم دنیا سهل‌الوقوع نبود تبدیل به یک واقعیت و یک خبر شده است.
پیش‌بینی درست فرمانده نظامی؛ «داعش تمام شده است»به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، کرم رضا پیریایی در یادداشتی نوشته است: سیزده آبان نود و پنج محسن رضایی، پیش بینی را که ماه‌ها قبل از آن هم مطرح کرده بود با تأکید بیشتری که در رسانه‌های مختلف تیتر غالب بود تکرار کرد که: «داعش تمام شده است» و حالا این پیش بینی که روزی برای مردم دنیا سهل‌الوقوع نبود تبدیل به یک واقعیت و یک خبر شده است. مبنای این پیش بینی درست از سوی پرافتخار‌ترین فرمانده نظامی سده‌های اخیر کشور، علاوه بر تجارب کلان او در عملیات نظامی و امنیتی تاریخ انقلاب اسلامی، اطمینان قاطع به مواضع و رهبری مدبرانه امام خامنه‌ای و شناختی که از پارادایم مقاومتی که به محوریت مولفه‌های فرهنگی، سیاسی و نظامی انقلاب اسلامی و مستشاران درجه یک نظامی جهان بویژه سرلشگر قاسم سلیمانی دارد، است.
 
منبع: کانال تلگرامی مجمع تشخیص مصلحت نظام
 

انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *