از استقلالی‌ها هم دعوت خواهیم کرد/ زومبا یک نوع رقص است، نه یک ورزش

11:55 - 10 تير 1396
کد خبر: ۳۲۴۱۸۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: زومبا یک رقص غربی است و یک رشته ورزشی محسوب نمی‌شود.
علی مجدآرا در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص انتخاب علی پروین به عنوان سفیر ورزش همگانی اظهار داشت: مهمترین وظیفه فدراسیون ورزش‌های همگانی تلاش برای سلامتی مردم است و این مسئله به فرهنگ‌سازی ارتباز دارد و ما هم در طرحی از افراد شناخته شده در حوزه‌های ورزش، فرهنگ‌ و هنر و همین‌طور سیاست دعوت کردیم به عنوان سفیر ورزش همگانی فعالیت کنند.
 
وی ادامه داد: علی پروین هم یک چهره شناخته شده و محبوب در فوتبال است و از این که به عنوان سفیر انتخاب شد استقبال زیادی کرد چون این طرح برای همه مردم سود دارد. یک کلیپ هم از پروین تهیه شده که وی درباره این که برای سلامتی خود چه کارهایی انجام داده، صحبت کرده است
 
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در خصوص این که از چهره‌های استقلالی هم استفاده می‌شود یا خیر، گفت: فعلا فرد خاصی را از استقلالی‌ها در نظر نگرفته‌ایم اما در کمیته‌ای که به همین منظور تشکیل شده و به طور حتم از بزرگان استقلالی هم استفاده خواهد شد.

مجدآرا در پاسخ به این سوال که چرا فعالیت زومبا ممنوع شد، گفت: زومبا یک رقص غربی است و یک ورزش نیست. ما ایروبیک را داریم که در آن از نواهای محلی و بومی استفاده می‌کنیم. ما در یک کشور اسلامی هستیم و دلیلی ندارد از یک رقص غربی به عنوان یک ورزش استفاده کنیم.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *