رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رقابت سمپدوریا و فرایبورگ برای جذب لواندوفسکی جدید لهستان

3:00 - 08 تير 1396
کد خبر: ۳۲۳۵۵۷
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
دو باشگاه سمپدوریا و فرایبورگ برای جذب لواندوفسکی جدید لهستان تلاش می‌کنند.
به گزارش گروه ورزشی ، حدود 10 سال پیش بود که از باشگاه لخ پوزنان مهاجمی به نام روبرت لواندوفسکی ظهور کرد و به یکی از بهترین مهاجمان نوک فوتبال اروپا تبدیل شد. حالا بعد از گذشت مدت‌ها مهاجمی با پتانسیل بالا در لخ پوزنان رشد کرده و نوید یک لواندوفسکی جدید را می‌دهد.
 
سمپدوریا با فروش پاتریک شیک، بهترین مهاجم خود به یوونتوس به دنبال جانشینی برای او می‌گردد. آبی‌پوشان سمپدوریا همچنین در آستانه فروش موریل قرار دارند و این موارد نیاز آنها را برای جذب یک مهاجم نوک بیشتر کرده است.
 
سیاست باشگاه ایتالیایی جذب استعدادهای جوان و فروش آنها با مبلغ زیاد به تیم‌های بزرگ بوده است. آنها این کار را با شیک انجام دادند و حالا مایل هستند این برنامه پرسود را روی کووناتسکی پیاده کنند. به جز سمپدوریا، استاندارد لیژ بلژیک و فرایبورگ هم به جذب کووناتسکی، مهاجم جوان لهستانی علاقمند هستند.

این تیم‌ها برای جذب داوید کووناتسکی باید مبلغی در حدود 3 میلیون یورو هزینه کنند. کووناتسکی 20 ساله از سن 16 سالگی برای لخ پوزنان به میدان رفته و تاکنون در 96 بازی برای این 27 به ثمر رسانده است. وی در جام ملت‌های زیر 21 سال اروپا هم برای کشورش گلزنی کرد.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *