موضوع موسسه آرمان تنها مختص لرستان نیست بلکه مربوط به کل کشور است

15:15 - 05 تير 1396
کد خبر: ۳۲۳۱۶۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رازانی گفت: موضوع موسسه آرمان تنها مختص لرستان نیست بلکه مربوط به کل کشور است اما تلاش ما این است که در لرستان با کمک استانداری، دستگاه‌های اجرایی مشکل مربوطه حل شود.
موضوع موسسه آرمان تنها مختص لرستان نیست بلکه مربوط به کل کشور استسعید رازانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی به آخرین وضعیت موسسه اعتباری آرمان در استان لرستان اشاره کرد و گفت: موضوع موسسه آرمان تنها مختص لرستان نیست بلکه مربوط به کل کشور است.

وی ادامه داد: زمانی‌که بحث اعتراضات مردم به موسسه آرمان کشیده شد این موضوع بخوبی مدیریت شد و باید فضا به سمت و سویی برود تا عادی شود.

رازانی افزود: مقدار بسیاری از پول‌هایی که نزد موسسه آرمان سپرده شده به صورت تسهیلات در اختیار مردم قرار گرفته است بنابراین باید فضایی ایجاد شود تا افرادی که تسهیلات گرفتند بیایند و اقساط خود را پرداخت کنند.

عضو شورای قضایی استان لرستان تاکید کرد: سعی شده وضعیت به گونه‌ای باشد تا وام‌ها بازپرداخت تا مقداری از سپرده‌ها نیز برگشت داده شود.

این مقام قضایی تصریح کرد: یک سری مکاتبات با بانک مرکزی، دادستان کل کشور و معاون اول رئیس جمهور شده و این موضوع در بانک مرکزی مطرح شده تا راهکارهایی آنالیز شود.

وی گفت: یکی از راهکار‌ها این است که در صورت امکان موسسه آرمان با سایر موسسات ادغام شود تا تعهدات عملی شود.

دادستان مرکز استان لرستان عنوان کرد: شکایت از موسسه آرمان باید از طریق دادسرای پولی و مالی تهران صورت گیرد، اما تلاش ما این است که در لرستان با کمک استانداری، دستگاه‌های اجرایی مشکل مربوطه حل شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *