پیام عیدانه "رئیس جمهور افغانستان" : وحدت را بیش از هر زمانی به نمایش بگذاریم

13:00 - 04 تير 1396
کد خبر: ۳۲۲۷۳۶
محمد اشرف غنی رییس جمهور افغانستان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر خطاب به ملت افغانستان، گفت: وحدت خود را بیش از هر زمانی دیگر به نمایش بگذاریم.
پیام عیدانه  به گزارش سرویس بین الملل محمد اشرف غنی رییس جمهور افغانستان و رولا غنی، بانوی اول افغانستان در  پیامی ویدیویی، فرارسیدن عید سعید فطر را به مردم افغانستان تبریک گفتند.
 
رییس جمهور افغانستان در این پیام گفت: مردم در این ماه قربانی‌های زیادی را دادند، اما از سوی فرصتی پیش آمد تا مشکلات جامعه خود را بیشتر درک کنیم و برای عبور از آن، به شکل جدی تلاش کنیم.
 
وی افزود: روزهای عید به ما امکان می‌دهد، تا دید و بازدیدها را افزایش دهیم و برای مشارکت در سرنوشت مشترکمان، تلاش بیشتر کنیم.
 
رییس جمهور افغانستان در این پیام به همدلی و همبستگی نیز تأکید کرد و گفت، تلاش نمایم تا بر شکافهای که دشمنان افغانستان درصد تعمیق آن هستند، غلبه پیدا کنیم.
 
وی افزود: کوشش کنیم توطئه‌های را که برای به زانو درآوردن مردم افغانستان جریان دارد، به ناکامی بکشانیم و وحدت خود را بیش از هرزمانی دیگر به نمایش بگذاریم.
 
رییس جمهور افغانستان در ادامه از نیروهای امنیتی ستایش کرد و گفت: مردم با آنها همکاری کنند و تأمین امنیت همگانی در کشور زمانی فراهم می‌شود که احساس مسئولیت در این زمینه به بخش از فرهنگ ما مبدل شود
 
دادگاه عالی افغانستان، امروز یکشنبه 4 سرطان را روز اول عید سعید فطر در این کشور اعلام کرد.
 
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *