رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رفع تصرف از بیش از 3 هزار هکتار از ارضی منابع طبیعی/ بیش از 3 هزار انشعاب آب روستایی غیرمجاز جمع آوری شد

11:52 - 01 تير 1396
کد خبر: ۳۲۱۷۲۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان شهرستان جیرفت از جمع آوری 3 هزار و 550 انشعاب آب روستایی غیر‌مجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: در مجموع 983 حلقه چاه آب غیر مجاز در جیرفت پلمپ شده است.
مجید رستمی دادستان شهرستان جیرفت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی قضایی ، از رفع تصرف 3 هزار و 75 هکتار از ارضی ملی و منابع طبیعی خبر داد.

وی با بیان اینکه اقامه قسط و عدل و برخورد با ظلم و رسیدگی به مظالم از وظایف قوه قضائیه است،افزود: ماموریت دستگاه قضائی،پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی، اجرای احکام در دعاوی و غیره است که باید به آن توجه شود.

این مقام قضائی با اشاره به اقدامات انجام شده در 10 سال گذشته تاکنون، خاطر‌نشان کرد: از سال 1387 تاکنون 3 هزار و 550 انشعاب آب روستایی غیر‌مجاز جمع‌آوری ، پلمپ 983 چاه آب غیر مجاز، توقیف 30 دستگاه حفاری و جمع‌آوری 536 مورد لوله غیر مجاز در بستر رودخانه اقدامات مهم انجام شده است.

رستمی اعلام کرد:جمع آوری 70 تن کابل و سیم غیر مجاز در حوزه برق، تصرف 3 هزار انشعاب غیر مجاز برق، در حوزه راه و شهرسازی 6 هزار و 493 هکتار رفع تصرف از بیش از 270 کیلومتر حریم جاده‌ها و غیره اقدامات مهمی است که در این چند ساله در حوزه قضایی انجام شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *