فراخوان دادستانی کل کشور به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

15:51 - 31 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۱۵۴۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
روابط عمومی دادستانی کل کشور با صدور بیانیه ای با دعوت از قشرهای مختلف مردم به حضور پرشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس بر حضور قضات،کارکنان و مسئولان دادستانی کل و دادسراهای سراسر کشور در این راهپیمایی تاکید کرد.
به گزارش گروه حقوقی قضایی ، روابط عمومی دادستانی کل کشور با صدور بیانیه ای با دعوت از قشرهای مختلف مردم به حضور پرشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس بر حضور قضات،کارکنان و مسئولان دادستانی کل و دادسراهای سراسر کشور در این راهپیمایی تاکید کرد.  

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بار دیگر آخرین جمعه از ماه خدا،ماه ضیافت الهی از راه رسید تا دل های مسلمانان و مومنان واقعی که در زلال محبت و برکت پروردگار در این ماه شریف تطهیر و مصفا شده است،رو به سوی قبله اول مسلمانان جهان داعیه دار همراهی با مظلومان و تبری و فریاد علیه ظالمان شود.

 بار دیگر چشم امید مظلومان عالم و ستم دیدگان سرزمین های اشغالی به سوی مردم روزه دار کشوری است که گرچه خود همواره آماج کینه توزی و تعدی دشمان اسلام و ارزش های راستین الهی است،اما هرگز از آرمان حق طلبانه خود دست بر نداشته و در پرتو معرفت و بصیرت ژرف خود و در سایه ولایتمداری خالصانه اش پرچمدار مبارزه و ایثار و شهادت است.

ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان امسال هم ،در صفوفی یکپارچه و متشکل از همه قشرها می آید تا روز قدس را که به فرموده امام راحل روز اسلام است،بزرگ بدارد و با صدای رسا همچنان که حضرت امام ( ره ) فرمود به جهانیان اعلام کند که روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد.

اسلامی که این روزها مظلومانه، اسیر نابخردی و جور مدعیانی است که خود را مسلمان می دانند اما از هیچ ظلم و ستمی علیه مسلمان و غیر مسلمان به نام دین دریغ نمی کنند و با پرچم تکفیر و الحاد اسلام ناب محمدی ( ص ) را هدف قرار داده اند.

آنان که این روزها تروریسم،خونریزی و جنایت را به نام اسلام گره زده اند و عامل دستان جنایتکار استکبار و صهیونیزم شده اند و به نام دین علیه ارزش های الهی قیام کرده اند و دست در دست دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی ( ص ) علیه بشریت جنایت می کنند،باید بدانند که مردم انقلابی ایران اسلامی هرگز از توطئه ها،تحریم ها و اعمال تروریستی نخواهند هراسید و فریادشان علیه  اربابان زر و زور و نوچگان بازی خورده شان همواره بلند است و در روز قدس بار دیگر جهانیان شاهد  حضور همیشگی ایرانیان در سنگر دفاع از میهن و ارزش های اسلامی و انقلابی آن خواهند بود.

قضات،کارکنان و مسئولان دادستانی کل و دادسراهای عمومی و انقلاب سراسر کشور نیز هم گام و هم کلام با همه مردم ایران و مسلمانان سراسر جهان،در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در این راهپیمایی با شکوه انزجار خود از دسیسه های استکباری علیه مسلمانان و مظلومان عالم را اعلام و بر عهد خود با امام خمینی ( ره )، شهدا و رهبر معظم انقلاب در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکیدی دوباره خواهند کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *