اثبات صحت «اظهارات موشکی فرمانده کل قوا» در عرض 39 روز

12:33 - 31 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۱۳۹۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
«موشک ما هدف را از فاصله‌ی چند هزار کیلومتری با فاصله‌ی چند متری قادر است بزند»... «زدن این موشک‌ها از این فاصله ۶۰۰ الی ۷۰۰ کیلومتری و نشاندن روی یک ساختمان کوچک، خود حامل یک پیام است».
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، صرفا به فاصله 39 روز از سخنان مقتدرانه و باصلابت رهبر  معظم انقلاب در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)، نیروی هوافضای سپاه گوشه‌ای از بیانات فرمانده معظم کل قوا را عینیت بخشیده و صحت آن را به جهانیان اثبات کرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تاریخ 20 اردیبهشت 96 در جمع دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفتند: «قدرت نظامی، مایه‌ی اقتدار است. می‌بینید، درباره‌ی مسائل موشکی چه جنجالی در دنیا راه می‌اندازند، که ایران موشک دارد، ایران موشک دقیق دارد؛ بله، ما موشک داریم، موشک دقیق [هم]داریم؛ موشک ما هدف را از فاصله‌ی چند هزار کیلومتری با فاصله‌ی چند متری قادر است بزند؛ این را با قدرت به دست آوردیم، با قدرت حفظ می‌کنیم، با قدرت افزایش خواهیم داد؛ ان‌شاءالله. با این هم، چون مایه‌ی اقتدار کشور است مخالفند، با آن دعوا دارند، غیظ و غضب دارند. می‌بینید چه میکنند در دنیا»

بیست و هشتم خردادماه و در پاسخ به اقدام کور تروریست‌های تکفیری در تهران، نیروی هوافضای سپاه با موشک‌های میان‌بُرد و نقطه‌زن «ذوالفقار» و «قیام» مقر و پایگاه‌های تروریست‌ها در دیرالزور سوریه با موفقیت هدف قرار داد. 

سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مسیر طی شده توسط این موشک‌ها برای فرود آمدن بر سر فرماندهان تروریست‌های تکفیری گفت: «موشک‌ها از ایران شلیک شد و از فراز عراق عبور کرد، در سوریه فرود آمد و توسط هواپیماهای بدون سرنشینی که از اطراف دمشق به پرواز درآمده بود، بر فراز دیرالزور، اصابت‌ها را همزمان برای ما مخابره کرد؛ دقیقا موشک‌ها به اهداف اصابت کرد؛ شناسایی پایگاه تروریست‌ها و احاطه و اشراف اطلاعاتی در این رابطه، یک دنیا مساله است؛ زدن این موشک‌ها از این فاصله ۶۰۰ الی ۷۰۰ کیلومتری و نشاندن روی یک ساختمان کوچک، خود حامل یک پیام است؛ یعنی می‌فهمند که عیار ایرانی‌ها کجاست».




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *