فرزاد موتمن برای اولین بار فیلمنامه می‌نویسد/کارگردان شب های روشن در تلاش برای حضور در جشنواره فجر امسال

12:00 - 30 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۰۷۹۸
کارگردان شب‌های روشن گفت: این اولین باری است که خودم فیلمنامه نوشته و می‌خواهم آن را کارگردانی کنم، به نوعی این تجربه هم برایم سخت و هم آسان است.
فرزاد موتمنفرزاد موتمن نویسنده و کارگردان سینما در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص آخرین مراحل ساخت فیلم سینمایی سراسر شب" گفت: برای تولید سراسر شب کمی صبورانه و با آرامش پیش می‌رویم و به امید خدا از هفته آینده پیش تولید سراسر شب آغاز خواهد شد.
 
وی درباره چینش بازیگران در این اثر افزود: با برخی از بازیگران برای قرارداد گفت و گو کردیم و به صورت نسبی انتخاب‌ها صورت گرفته است اما تا ثبت نهایی قرارداد نمی‌توان اسمی را به میان آورد فقط اینکه این فیلم ترکیبی از بازیگران حرفه‌ای سینما و تئاتر است.
 
کارگردان فیلم "شب‌های روشن" ادامه داد: این اولین باری است که خودم فیلمنامه نوشته و می‌خواهم آن را کارگردانی کنم. اولین تجربه فیلمنامه‌نویسی برای هم هم سخت و هم آسان است. آسان از این جهت که برای چینش دکوپاژها دستم باز است و سخت از آن جهت که وظیفه سنگین‌تری را روی دوش خود احساس می‌کنم.
 
وی درباره خبری مبنی متنفر بودنش از فیلم شب‌های روشن تصریح کرد: در گذشته موضوع علاقه نداشتن من به شب های روشن شوخی بود اما به صورت جدی تیتر جراید شد. در واقع شب‌های روشن فیلم مورد علاقه من نیست و دو فیلم صداها و سایه روشن را بیشتر دوست دارم زیرا به نظرم سینمایی‌تر هستند اما اقبال مردم به شب‌های روشن بسیار زیاد بود که به گمان به خاطر حال و هوای اثر و نوع دیالوگ‌های آن بود.
 
موتمن با اشاره به حضور دوباره در جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: نمی‌توان چیزی را قطعی گفت اما ما سراسر شب را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌کنیم. به عنوان اولین فیلمنامه واقعاً حدس در مورد موفقیت یا عکس آن برای من بسیار سخت است.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *