روایت دلنشین جلال مقامی از ماه مبارک رمضان در سالهای دور/وقتی مجری دیدنی‌ها با همکارانش در استودیو افطار می‌کردند

11:00 - 30 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۰۶۸۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
پیشکسوت عرصه دوبله گفت: به یاد دارم در آن زمان همه سخت مشغول کار بودیم اما هنگام لحظه زیبا و شیرین افطار همکاران دور هم جمع می شدیم و نان بربری، پنیر و خرما می‌گرفتیم و دور یکدیگر افطار می کردیم.
جلال مقامیجلال مقامی دوبلور و مدیر دوبلاژ پیشکسوت در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار گروه فرهنگی در خصوص خاطراتش از ماه مبارک رمضان در سالهای همکاری اش با بخش دوبله گفت: در گذشته و در زمانی‌که مشغول به کار در دوبله بودم، ماه مبارک رمضان که از راه می رسید من و همکارانم همه روزه می‌گرفتیم.

مقامی تصریح کرد: به یاد دارم در آن زمان همه سخت مشغول کار بودیم اما هنگام لحظه زیبا و شیرین افطار همکاران دور هم جمع می شدیم و نان بربری، پنیر و خرما می‌گرفتیم و دور یکدیگر  افطار می کردیم.

وی ادامه داد: پس از افطار همه تلاش می‌کردیم ادامه دوبله فیلم را در همان روز انجام دهیم البته در مواردی، این فعالیت به روز بعد منتقل می‌شد.

این هنرمند پیشکسوت خاطرنشان کرد: امروز سالهاست که از آن روزهای خاطره انگیز می گذرد و من به خاطر دوری راه و شرایط سنی از کار فاصله گرفتم و در خانه می مانم اما به دلیل شرایط سنی و مصرف قرص شاید نتوانم تمام روزه هایم را بگیرم اما همیشه در ماه مبارک رمضان خاطرات آن دوران شیرین کاری ام برایم زنده می شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *