تخته گاز ماشین‌ها در گیشه هالیوود/داستان قتل خواننده سیا‌ه‌پوست اکران شد+عکس

10:00 - 30 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۰۶۳۰
جدول فروش هفتگی سینمای امریکا موسوم به باکس آفیس با اعلام صدرنشینی انیمیشن تازه اکران شده "ماشین‌ها ۳ " منتشر شد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، جدول فروش هفتگی سینمای امریکا موسوم به باکس آفیس با اعلام صدرنشینی انیمیشن تازه اکران شده "ماشین‌ها ۳ " منتشر شد.
 
این درحالی است که دو فیلم پرهزینه زن شگفت انگیز و مومیایی در این جدول بعد از ماشین‌ها و در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. زن شگفت‌انگیز بالاخره پس از ۳ هفته صدر هالیوود را از دست داد.
 
نکته قابل توجه در باکس آفیس این هفته هالیوود افت دوباره فروش برای فیلم "دزدان دریایی کارائیب، مردان مرده سخن نمی‌گویند" با بازی جانی دپ است.
 
 ماشین‌ها ۳   
 ماشین‌ها ۳ 
 
سومین قسمت انیمیشن ماشین‌ها در اولین هفته از اکران با داشتن ۴۲۵۶ سینما توانست فروشی معادل ۵۳. ۵ میلیون دلار را به ثبت رسانده و در صدر جدول هالیوود بایستد.
 
"اوون ویلسون" در این نسخه نیز مانند دو نسخه قبلی در نقش "لاتنینگ مک کوئین" صدا پیشگی کرده و "لری د. کیبل گای" در نقش ماتر به ایفای نقش پرداخته است.
 
"آرمی همر"، "اوون ویلسون"، "بانی هانت"، "تونی شالهوپ" و "چیچ مارین" صداپیشگی این انیمیشن پرطرفدار را بر عهده دارند.
 
اولین قسمت از این انیمیشن ماشین‌ها در سال در سال ۲۰۰۶ میلادی به نمایش درآمد و دومین آن در سال ۲۰۱۱ که در مجموع حدود یک میلیارد دلار فروش داشتند.
 
ماشین‌ها، فیلمی کمدی و محصول استودیوی انیمیشن سازی پیکسار و ناشرش والت دیزنی پیکچرز است. این انیمیشن سه بعدی کمدی توسط استودیوی انیمیشن سازی "پیکسار" تولید و توسط "والت دیزنی پیکچرز" منتشر خواهد شد.
 
زن شگفت انگیز  
زن شگفت انگیز
 
فیلم سینمایی "زن شگفت انگیز" به کارگردانی "پتی جنکینز" پس از سه هفته صدرنشینی این بار با افت نسبی در فروش به رده دوم سقوط کرد. این فیلم در سومین هفته از اکران خود به ۴۰ میلیون دلار فروش اکتفا کرد.
 
این فیلم روایتگر ابرقهرمانی زنی است که از زمان قدیم به دوران مدرن می‌آید. دایا دختر جوانی است که وظیفه آموزش جنگجویان را بر عهده دارد. اما زمانی که یک جنگ خونین آغاز می‌شود او برای مبارزه آماده می‌شود و متوجه قدرت‌های ماوراء طبیعی خود می‌شود.
 
آلن هاینبرگ فیلمنامه‌نویس برجسته سینمای هالیوود نگارش فیلمنامه این اثر اکشن را بر عهده داشته و کارگردانی آن را به جنکینز سپرده است.
 
گال گدوت در نقش "زن شگفت‌انگیز" به ایفای نقش پرداخته و کریس پاین، رابین رایت و دیوید تولیس با گدوت همبازی شده‌اند. گدوت اولین بازیگر غیر امریکایی است که در بازتولید فیلم زن شگفت انگیز به ایفای نقش پرداخته است.
 
توپاک شکور 
همه نگاه‌ها به من 
 
فیلم سینمایی "همه نگاه‌ها به من" به کارگردانی "بنی بوم" اولین هفته از اکران خود را بسیار عالی شروع کرد و توانست بالاتر از فیلم سینمایی مومیایی در رتبه سوم بایستد. این فیلم در اولین هفته اکران ۲۷ میلیون دلار فروخت.
 
این اثر فیلمی زندگینامه‌ای و درام درباره خواننده آمریکایی توپاک شکور است که "دمتریوس شیپ جونیور" در آن نقش توپاک را ایفا می‌کند.
 
نویسندگی فیلمنامه این اثر را " اد گونزالز" و "جرمی هافت" بر عهده داشته و از دسامبر ۲۰۱۵ در شهر آتلانتا، جورجیا فیلم برداری آن آغاز شده است. اسم این فیلم از چهارمین آلبوم توپاک به نام "همه نگاه‌ها به من" گرفته شده است.
 
"همه نگاه‌ها به من" بر داستان زندگی حرفه‌ای توپاک شکور و تمام مسیر را تا تیراندازی لاس وگاس در سال ۱۹۹۶ که منجر به فوت او شد تمرکز می‌کند.
 
دمتریوس شیپ جونیور در نقش توپاک شکور، دانای گوریرا در نقش آفنی شکور، مادر توپاک، جمال وولارد در نقش نوتوریوس بی. آی. جی، استفون واشنگتون در نقش شان کامز، کاترینا گراهام در نقش جیدا پینکت اسمیت و گریس گیبسون در نقش فیث اوانس به ایفای نقش می‌پردازند.
 
 مومیایی
مومیایی
 
مومیایی را "جان اسفیتس" نوشته و "آلک کورتزمن" کارگردان فیلم هایی همچون "پیشتازان فضا"، "تبدیل شوندگان"، "مرد عنکبوتی" و "هویت" نسخه تازه این فیلم را کارگردانی می‌کند.
 
این نسخه از فیلم "مومیایی" داستان برخواستن ملکه مومیایی شده پس از هزاران سال از گور است. برخواستن وی در صحرای مصر اتفاق افتاده و پس از آن شر تمامی منطقه را در بر می‌گیرد.
 
راسل کرو، تام کروز، سوفیا بوتلا و آنابل وایس از جمله بازیگران اصلی هستند که در مومیایی به ایفای نقش پرداخته اند.
 
این فیلم در دومین هفته از اکران خود با داشتن ۴۰۳۴ سینما به فروشی معادل ۱۳. ۹ میلیون دلار رسید تا رتبه دوم باکس آفیس را از آن خود کند.
 
47 متر پایینتر 
 ۴۷ متر پایین‌
 
فیلم سینمایی " ۴۷ متر پایین‌" فیلمی در ژانر وحشت و هیجان و به کارگردانی یوهانس رابرتس اولین هفته از اکران خود را با رتبه پنجم باکس آفیس و فروشی معادل ۱۱. ۵ میلیون دلار به پایان رساند.
 
این فیلم دو خواهر به نام‌های لیزا و کیت است که تصمیم می‌گیرند عازم سفری به مکزیک جهت غواصی شوند. این در حالی بوده که در آن آب پر از کوسه‌های وحشی است.
 
کیت می‌خواهد این کار را برای هیجان کوسه‌ها انجام دهد، ولی لیزا برای اینکه دوستش دل او را شکسته، می‌خواهد با این کار حال و هوای خود را عوض کند. آن‌ها سوار بر قایقی به کاپیتانی تیلور می‌شوند. اوج ترس و برانگیختگی آن‌ها وقتی است که متوجه می‌شوند که یک کوسه در فاصله ۲۰ فوتی آن‌ها در حال شنا کردن و نزدیک شدن است.
 
ناشر اصلی فیلم یعنی دیمنشن فیلم در ابتدا قرار بود در ۲ اوت ۲۰۱۶ فیلم را در آمریکای شمالی منتشر کند. با این حال در ۲۵ ژوئیه مجله ورایتی اعلام کرد که امتیاز شرکت دیمنشن فیلم به شرکت اینترتینمنت استدیوز واگذار شده است. اینترتینمنت استدیوز برنامه انتشار فیلم برای ۲ اوت ۲۰۱۷ را لغو کرد و اعلام کرد که فیلم در سال ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد.
 
مندی مور در نقش لیزا، کلر هولت در نقش کیت، متیو موداین در نقش کاپیتان تیلور، یانی گلمن در نقش لوئیس، کریس جی. جانسون در نقش خاویر، سانتیاگو سگورا در نقش بنیامین از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *