اقدام سپاه برای دشمنان می‌تواند بسیار کوبنده‌تر هم باشد

11:14 - 29 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۰۵۹۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقدام ارزشمند، با صلابت و نرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انهدام مواضع تروریست‌های داعش نمونه و بخشی از توان بازدارندگی و بالای دفاعی کشور، همه‌جانبه و پشیمان‌کننده است که برای دشمنان می‌تواند بسیار کوبنده‌تر هم باشد.
اقدام سپاه برای دشمنان می‌تواند بسیار کوبنده‌تر هم باشد
به گزارش گروه سیاسی ، علی‌اکبر ولایتی در پیام اینستاگرامی با اشاره به اقدام ارزشمند سپاه در انهدام مواضع داعش، اعلام کرد: مستقل ترین کشور جهان با اقتدار، پاسخ قاطع به بدخواهان، تروریست ها و دشمنان خود را در هر جایی که باشند داده و خواهد داد و امنیت ایران اسلامی خدشه ناپذیر است.
 
در ادامه پیام ولایتی آمده است: اقدام ارزشمند،با صلابت و نرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انهدام مواضع تروریست های داعش نمونه و بخشی از توان بازدارندگی و بالای دفاعی کشور ، همه جانبه و پشیمان کننده است که برای دشمنان می‌تواند بسیار کوبنده‌تر هم باشد.
 
در این پیام تصریح شده است: تامین امنیت، آرامش، توسعه و پیشرفت در سایه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری،عزم جزم و همت مسئولان دلسوز و وحدت.
 
ولایتی در انتهای پیام خود آورده است: یاد و نام  شهید والامقام حاج حسن طهرانی مقدم پدر موشکی ایران گرامی باد.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *