رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انتخاب رشته بیش از ۴۱۹ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد

10:09 - 29 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۰۵۵۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مشاور عالی سازمان سنجش کشور از انتخاب رشته ۴۱۹ هزار و ۲۸۶ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ خبرداد.
ازمون حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: ساعت ۲۴ روز گذشته، مهلت انتخاب رشته برای آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به اتمام رسید. 

وی افزود: مهلت در نظر گرفته شده برای داوطلبان با احتساب زمان تمدید شده به اتمام رسیده و در این زمان ۴۱۹ هزار و ۲۸۶ داوطلب انتخاب رشته خود را نهایی کرده اند. 

مشاور عالی سازمان سنجش کشور در خصوص زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد اظهارکرد: داوطلبان علاقه‌مند به انتخاب رشته محل‌های دانشگاه آزاد لازم است منتظر اطلاعیه‌های این دانشگاه بمانند. 

توکلی ادامه داد: پس از اعلام زمان از سوی مسئولان دانشگاه آزاد، لازم است داوطلبان در مهلت مشخص شده به سایت آزمون این دانشگاه مراجعه و با مطالعه به دفترچه راهنما و اطلاعیه‌ها نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود اقدام کنند. 

وی در پاسخ به این پرسش که ظرفیت در نظر گرفته شده برای پذیرش دانشجو در دانشگاه سراسری چه تعداد است؟، تصریح کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو برای آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ دانشگاه‌ها به جز دانشگاه آزاد ۱۶۹ هزار و ۶۵۵ نفر اعلام شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *