هرچی تو بگی محسن یگانه و استقبال مخاطبان/ همکاری موفق خواننده پاپ و احسان علیخانی در ماه عسل

15:00 - 30 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۰۲۲۶
تیتراژ سال گذشته برنامه "ماه عسل" با عنوان " هرچی تو بگی" با صدای محسن یگانه حاصل همکاری موفق خواننده پاپ و احسان علیخانی در این برنامه است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سال گذشته تیتراژ ابتدایی برنامه "ماه عسل ۹۵ " را محسن یگانه خواند که این قطعه "هرچی تو بگی" نام دارد.

یگانه علاوه بر خوانندگی، آهنگسازی این قطعه را هم بر عهده داشته است. سرودن ترانه و تنظیم این قطعه را به ترتیب روزبه بمانی و مهیار رضوان بر عهده داشته اند.

محسن یگانه

محسن یگانه پیش‌تر هم برای خواندن تیتراژ "ماه عسل" با احسان علیخانی همکاری داشته است و تجربه نشان می‌دهد همکاری هدفمند این هنرمند با این مجری به نقطه مطلوبی می‌رسد و تا اندازه زیادی مورد استقبال مخاطبان تلویزیون قرار می‌گیرد.

سال گذشته همچنین قرار بود تیتراژ پایانی "ماه عسل" با عنوان "نگو نگفتی" با صدای مهدی یراحی پخش شود که سازمان صدا و سیما مجوز لازم را برای پخش این اثر صادر نکرد و این موضوع با سکوت علیخانی در قسمت‌های ابتدایی این برنامه حاشیه‌های بسیاری را رقم زد.

احسان علیخانی

البته پخش نشدن این قطعه موسیقی شاید مقدمه خوبی شد تا اجرای این اثر در کنسرت‌های مهدی یراحی استقبال ویژه طرفداران این خواننده خوش صدای موسیقی پاپ را در بر داشته باشد.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *