رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پاکستان از اعزام نیروهای اضافی آمریکا به "افغانستان" ابراز نگرانی کرد

15:14 - 28 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۰۱۳۲
وزیر امور ایالتی و مرزی پاکستان با بیان اینکه آمریکا درباره پاکستان دچار اشتباه است، گفت: این کشور می‌تواند از 4 هزار نیروی اضافی که به افغانستان اعزام کرده علیه پاکستان استفاده کند.
پاکستان از اعزام نیروهای اضافی آمریکا به به گزارش سرویس بین الملل عبد القادر بلوچ وزیر امور ایالتی و مرزی پاکستان گفت: واشنگتن نباید پاکستان را با افغانستان و عراق مقایسه کند و با عجله درباره این کشور تصمیم‌گیری نماید.
 
وی افزود: آمریکا درباره پاکستان دچار اشتباه است و اقدامات سختگیرانه این کشور علیه اسلام‌آباد نتیجه معکوس دارد.
 
به گزارش روزنامه جنگ، بلوچ گفت: آمریکا می‌تواند از 4 هزار نیروی اضافی که به افغانستان اعزام کرده علیه پاکستان استفاده کند.
 
وزیر امور ایالتی و مرزی پاکستان با اشاره به حمله پهپادهای آمریکایی به مناطق قبایلی تأکید کرد: در آینده ممکن است چنین حملاتی افزایش پیدا کند بنابراین باید برای چنین موقعیتی آماده باشیم.
 
وی افزود: این آمریکا است که باید شیوه خود در قبال پاکستان را تغییر دهد وگرنه آسیب خواهد دید.
 
عبد القادر بلوچ اظهار داشت: ضعف وزارت امور خارجه سبب شده که هیچ کس در آمریکا اهمیتی برای خواسته‌های پاکستان قائل نیست بنابراین همه احزاب سیاسی باید در این زمینه به توافق برسند.
 
بلوچ تصریح کرد: آمریکا باید قبل از هر اقدام علیه پاکستان به عاقبت آن فکر کند زیرا این کشور مانند برخی دیگر کشورها نیست که آمریکایی‌ها در آنها جولان می‌دهند.
 
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *