رعایت هشدارهای انتظامی بستر وقوع جرائم سرقت را کاهش می‎دهد/ گشت‌های مستمر و اقدامات تأمینی لازم پیش‌بینی شود

13:18 - 27 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۹۹۱۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان شهرستان البرز گفت: مردم باید آگاه شوند و بدانند که با رعایت هشدارهای انتظامی بستر وقوع برخی جرائم از جمله سرقت را به طور کلی کاهش داده و یا از بین می برند.
به گزارش گروه حقوقی قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، محمود محمودخانی در نشست مشترک با فرمانده انتظامی شهرستان البرز و مسئولان پلیس های تخصصی این شهرستان بیان داشت: انتظار این است که بسترهای موجود امنیت و آرامش را هر چه بیشتر و بهتر برای مردم استمرار بخشیم.

وی ادامه داد: لازم است آگاهی های لازم و هشدارهای انتظامی برای مردم بازگو شود البته مردم با برخی از این هشدارها آشنا هستند و با برخی نیز باید آشنا شوند ولی لازم است مردم این هشدارها را بکار ببندند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز خاطرنشان کرد: مردم باید آگاه شوند و بدانند که با رعایت هشدارهای انتظامی بستر وقوع برخی جرائم از جمله سرقت را به طور کلی کاهش داده و یا از بین می برند.

وی تصریح کرد: مجموعه پلیس نیز باید در راستای افزایش ضریب امنیتی همت لازم را داشته باشد و گشت های مستمر و اقدامات تأمینی لازم پیش بینی شود تا فضای جامعه را برای مجرمان ناامن کنیم.

محمودخانی اظهارداشت: رویکرد علمی در بررسی جرائم گذشته باید در دستور کار پلیس باشد تا با استفاده از نتایج ارزیابی های خویش به اجرای برنامه های لازم تکلیفی مبادرت کنند.

وی یادآورشد: آنچه در صحنه عمل از عملکرد دستگاه قضایی و انتظامی بروز می کند باید سرشار اقتدار در برخورد با مجرمان و قانون شکنان و رأفت و احترام در ارائه خدمت به آحاد مردم باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *