شهید جهل و نفاق/ کار مشترک مردم از نگاه رهبر/ برخی مشکلات ما با امریکا اساسا حل نشدنی است

13:52 - 23 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۸۷۸۹
وزیر بهداشت در کانال تلگرامش نوشت: از خداوند منان بخواهیم، چشم ما را به حقیقت دین، مرام و مسلک پیامبر خدا و راه مولای‌مان علی (ع) روشن گرداند؛ تا بتوانیم وظایف انسانی و اجتماعی خود را بشناسیم و آن‌گونه که باید به آن‌ها عمل کنیم.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است. گروه فضای مجازی در نظر دارد هر روز اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و حتی کانال‌های تلگرامی مختلف جمع‌آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر کند. در این بسته همه خبر‌ها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست.

برای شهید جهل و نفاق
 
 حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کانال تلگرامش منتشر کرد: امیرالمؤمنین در نامه‌ای خطاب به محمد بن ابی‌بکر، والی مصر نوشت، «پیامبر اسلام صلّى اللّه علیه و آله و سلّم به من فرمود: بر امتم، نه از مومن و نه از مشرک هراسى ندارم، من نگران منافقان هستم.» همچنین از پیامبر نقل است که فرمودند: من از فقر و نداشتن ثروت، بر امتم بیمناک نیستم؛ چیزی که من از آن نگرانم، فقر فکری و فقر اندیشه است. کافیست همین دو فراز را کنار هم بگذاریم تا متوجه شویم، چرا علی ابن ابی‌طالب (ع)، جانشین بر حق رسول الله (ص) شهید جهل و نفاق می‌شود و چرا در کربلا، فرزند پیغمبر خدا به قصد قربت، توسط لشگری با عنوان جندالله سر بریده می‌شود!. این درسی است برای همیشه تاریخ و امروز نیز همه ما در هر جایگاه و مقامی، به‌قدر توان‌مان وظیفه داریم، هوشیار باشیم تا خدای نکرده، پای نفاق به گفتار و رفتارمان باز نشود و به‌دنبال فریب افکار عمومی نباشیم. استاد مطهری که خود قربانی نفاق فرقانیسم شد، چه نیک می‌گوید: «اگر یک جنبه انسانی را بخواهند ملاک و مشخصه زمان ما قرار بدهند، باید بگویند عصر نفاق! و اگر بگویند در عصر ما بزرگ‌ترین ماشینی که اختراع شده، چه ماشینی است؟ به نظر من ماشین قلب حقایق است!» پس امشب که در سحرگاهش، شمشیر جهل و نفاق، فرق علم و اندیشه، بزرگ‌منشی و حق‎طلبی، عدالت و شرافت و در یک کلام، انسانیت را می‌شکافد؛ از خداوند منان بخواهیم، چشم ما را به حقیقت دین، مرام و مسلک پیامبر خدا و راه مولای‌مان علی (ع) روشن گرداند؛ تا بتوانیم وظایف انسانی و اجتماعی خود را بشناسیم و آن‌گونه که باید به آن‌ها عمل کنیم و از یاد نبریم که این مهم، با گروه‌گرایی، خودشیفتگی، لجاجت، پیشداوری و فراموش کردن منافع ملی سازگار نیست. خداوند عاقبت همه ما را ختم به‌خیر کند.
 
برخی مشکلات ما با امریکا اساسا حل نشدنی است 
 
مهدی محمدی در کانال تلگرامش از دیدار دیشب رهبر معظم انقلاب با مسئولان ارشد نوشت که از این دیدار فقط یک جمله به یادگار خواهد ماند؛ آنجا که ایشان فرمودند: برخی مشکلات ما با امریکا اساسا حل نشدنی است چراکه مشکل آن‌ها با ما "خود ما"ست.
 
کار مشترک مردم از نگاه رهبر!
 
عباسعلی کدخدایی عضو شورای نگهبان در کانال تلگرامش نوشت: مردم در انتخابات به هرکسی رأی دادند، همه‌شان یک کار مشترک انجام دادند؛ کار مشترک اظهار اعتماد به نظام اسلامی برای انتخاب مسئول اجرایی کشور بود؛ این خیلی با ارزش است. از لابه‌لای این کار مشترک حرف‌هایی درنیاوریم جوری که اصل این حرکت را ضایع کنیم.
 


: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *