زنگنه خبرنگاران را برای دریافت پاسخ به «حسین شریعتمداری» حواله داد!

8:48 - 21 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۷۷۵۵
وزیر نفت در پاسخ به سؤال‌ یکی از خبرنگاران گفته است؛ «خودکفایی در بنزین را من نگفته‌ام، کیهان گفته است، بروید از مدیر مسئول کیهان بپرسید»!
آقای وزیر: خودکفایی در بنزین را من نگفته‌ام، کیهان گفته!
به گزارش گروه فضای مجازی ، گفت و شنود امروز روزنامه کیهان را بخوانید ...
 
گفت: وزیر نفت در پاسخ به سؤال‌ یکی از خبرنگاران گفته است؛ «خودکفایی در بنزین را من نگفته‌ام، کیهان گفته است، بروید از مدیر مسئول کیهان بپرسید»!
 
گفتم: کیهان روز 4 اردیبهشت از خودکفایی در بنزین خبر داد ولی خبر خودکفا شدن در بنزین را روز قبل از آن آقای زنگنه اعلام کرده بود و آقای روحانی برای خودکفایی در بنزین جشن گرفته بود.
 
گفت: همه اخبار درباره خودکفایی بنزین هم در روزنامه ایران که متعلق به دولت است و خبرگزاری شانا که متعلق به وزارت نفت است و همه خبرگزاری‌ها چاپ شده بود.
 
گفتم: برای جمع کردن آراء مردم احتیاج داشتند قمپز در کنند و بگویند در بنزین خودکفا شده‌ایم و حالا که موقع حساب پس‌دادن است ادعای رسماً اعلام شده خود را انکار می‌کنند.
 
گفت: حالا که به طور مستند معلوم شده ادعایشان خلاف و کذب است، چه اصراری دارند که همان ادعای خلاف را تکرار کنند؟! یعنی فراموش کرده‌اند یا مردم را فراموشکار تلقی می‌کنند؟!
 
گفتم: چه عرض کنم؟! یارو به رفیقش اعتراض کرد و گفت؛ چرا گفته‌ای که من حافظه‌ام ضعیف است؟ دوستش پرسید؛ به چه کسی گفته‌ام؟ و یارو با تعجب گفت؛ چی رو به کی گفته‌ای؟

منبع: روزنامه کیهان



: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *