اشتباه بزرگ می! / شهدای حادثه تروریستی تهران؛ میهمانان اباعبدالله (ع) در بهشت

9:56 - 19 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۷۱۰۷
بر اساس نتایج اولیه و غیرقطعی اعلام شده، حزب محافظه کار بریتانیا اکثریت کرسی‌ها را در مجلس عوام این کشور کسب نکرده است.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است. گروه فضای مجازی در نظر دارد هر روز اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و حتی کانال‌های تلگرامی مختلف جمع‌آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر کند. در این بسته همه خبر‌ها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست.
 
اشتباه بزرگ می!
 
عباسعلی کدخدایی عضور شورای نگهبان در کانال تلگرامش منتشر کرد: بر اساس نتایج اولیه و غیرقطعی اعلام شده، حزب محافظه کار بریتانیا اکثریت کرسی‌ها را در مجلس عوام این کشور کسب نکرده است. انتخاب ۶۵۰ نماینده پارلمانی در یک رای گیری زودهنگام به درخواست دولت محافظه کار ترزامی، سرنوشت سیاسی پنج سال آینده بریتانیا را رقم می‌زند. این انتخابات سراسری سه سال پیش از موعد برپا شد و نخست وزیر آینده باید برای ترک اتحادیه اروپا با رهبران این نهاد بین المللی مذاکره کند. رقابت اصلی در این انتخابات بین ترزامی، نخست وزیر بریتانیا و جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر بوده است. در صورت عدم کسب اکثریت، پارلمان معلق شکل می‌گیرد و دولت ائتلافی که تجربه خوبی در انگلستان ندارد.
 
شهید جواد تیموری؛ میهمان اباعبدالله (ع) در بهشت

محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام درباره شهید جواد تیموری یادداشتی نوشت و در کانال تلگرامش منتشر کرد: وارد خانه شدم. شهید جواد تیموری از ورود تروریست‌ها به صحن جلوگیری و جان خود را در این راه تقدیم کرد. جمعی از مردم محل دور پدر جواد را گرفته بودند و با او همدردی می‌کردند. پدر جواد، پسر بزرگش را در روزهای پایانی جنگ در دفاع از خرمشهر در راه خدا تقدیم کرده بود. روحیه خوبی داشت محل سکونت هفتاد متری‌شان را دیوار کشیده بود، نصف کرده بود و یک قسمتش را به جواد و همسرش داده بود که در آن زندگی می‌کردند. شهادت جواد در ۲۴ سالگی و در سالگرد ازدواجش رخ داد. او در بهشت میهمان اباعبدالله (ع) است. انتقام خون پاک او و سایر شهدای حمله تروریستی را خواهیم گرفت.
 
اشتباه بزرگ می! / شهدای حادثه تروریستی تهران؛ میهمانان اباعبدالله (ع) در بهشت 



: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *