شهادت مهمان یک نماینده که برای پیگیری امور انتخاباتی به مجلس رفته بود

12:03 - 18 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۶۹۳۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده بجنورد در مجلس گفت: آقای بنی‌اردلان به‌منظور امضای صورت‌ جلسه انتخابات و بررسی اعتراضات برخی کاندیداهای شورای اسلامی بجنورد به مجلس آمده بود که روزگذشته توسط تروریست‌ها به شهادت رسید.
ترور
علی قربانی درگفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی درباره درباره حمله تروریستی به مجلس اظهار کرد: من در صحن بودم، اما متاسفانه مسئول دفتر و یکی از مهمانان حوزه انتخابیه‌ام در حادثه تروریستی دیروز به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: آقایان حسین جلالی‌راد ۴۶ ساله مسئول دفترم و حسین بنی‌اردلان از مهمانان دفتر، از جملع عزیزان در طبقه چهارم بوده اند که روزگذشته توسط تروریست‌ها به شهادت رسیدند.

نماینده بجنورد تاکید کرد: حسین بنی اردلان به‌منظور امضای صورت‌جلسه انتخابات و بررسی اعتراضات برخی کاندیداهای شورای اسلامی بجنورد به مجلس آمده بود که در دفتر بنده نشسته بودند و با حمله چهار تروریست قصد خروج از ساختمان را داشتند، در حین خروج از پله‌ها در طبقه چهارم با حمله تروریست‌ها مواجه و به شهادت رسیدند.

وی افزود: هم‌اتاقی بنده آقای کرم‌پور، نماینده فیروزآباد از ابتدای در ورودی با این تروریست‌ها درگیر شده بودند و تا طبقه سوم هم با آن‌ها با سلاح گرم می‌جنگیده اند، اما با ورودشان به طبقه چهارم در آنجا مستقر می‌شوند و افراد زیادی را به شهادت می‌رسانند.

قربانی تصریح کرد: تروریست‌ها به اتاق‌هایی که قفل شده بود وارد نشده بودند و فعلاً حادثه در حال بررسی است و نمی‌توان درباره جزئیات بیشتر اعلام نظر کرد.

نماینده بجنورد یادآور شد: این تروریست‌ها با هدف ایجاد رعب و وحشت در کشور این اقدام خرابکارانه را انجام دادند، اما نمی‌دانند که مردم ایران با چنین اقداماتی نه تن‌ها نمی‌ترسند بلکه عزمشان در مبارزه با تروریسم جدی‌تر هم می‌شود.
 
انتهای پیام/ 

برچسب ها: علی قربانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *