رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

چاپ دو کتاب درباره امام خمینی(ره) در روسیه/ذکری به هنگام سحر که عالمت را عوض می‌کند

14:40 - 14 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۵۷۹۹
با حمایت سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و رایزنی فرهنگی سفارت دو کتاب «آب حیات» و «ایران از خمینی تا خامنه‌ای» در روسیه چاپ شدند.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است. گروه فضای مجازی در نظر دارد هر روز اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و حتی کانال‌های تلگرامی مختلف جمع‌آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر کند. در این بسته همه خبر‌ها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست.
 
* کانال رسمی تلگرام مهدی سنایی، سفیر ایران در روسیه از چاپ دو کتاب درباره امام خمینی (ره) در روسیه خبر داد. آیت‌الله جوادی‌آملی به تفاوت‌های امام خمینی (ره) با دیگران اشاره کرد و استاد فاطمی‌نیا هم از اهمیت ذکر «سبحان‌الله» به هنگام سحر گفت. جزئیات را در ادامه بخوانید .... 
 
چاپ دو کتاب درباره امام خمینی(ره) در روسیه

کانال رسمی تلگرام مهدی سنایی، سفیر ایران در روسیه از چاپ دو کتاب درباره امام خمینی (ره) در روسیه خبر داد و گفت: با حمایت سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و رایزنی فرهنگی سفارت دو کتاب «آب حیات» و «ایران از خمینی تا خامنه‌ای» در روسیه چاپ شدند. کتاب «آب حیات» شامل ترجمه اشعار امام خمینی (ره) به زبان روسی و  کتاب «ایران از خمینی تا خامنه‌ای» نوشته «دمیتری ژوکوف» بیوگرافی امام خمینی (ره) از کودکی تا رهبری انقلاب اسلامی در ایران، شرایط سیاسی قبل از انقلاب و زمینه‌های پایه‌گذاری انقلاب در ایران توسط ایشان، تاثیر انقلاب ایران بر شرایط سیاسی جهان، دیدگاه‌های امام (ره) در مورد مسائل مختلف اجتماعی از جمله جهان‌بینی و جایگاه انسان، ساده‌زیستی ایشان و جایگاه زن در جامعه، سال‌های رهبری حضرت امام (ره) و عبور کشور از گردنه‌های مختلف در سال‌های بعد از انقلاب، انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبری و بیان خاطرات اطرافیان امام خمینی (رحمت الله علیه) را شامل می‌شود.
 
چاپ دو کتاب درباره امام خمینی(ره) در روسیه/ هیهات که فرزندان آخرالزمانی امام صحنه را برای میدان‌داری مروجین اسلام آمریکایی خالی کنند
 

امام خمینی (ره) پیشرو و قائد بودند
 
حضرت آیت‌الله العظمی جوادی‌آملی در کانال تلگرامش نوشت: گاهی کسی به مردم امر می‌کند بروید از دین خدا دفاع کنید. این صدا با فطرت مردم آشنا نیست؛ ولی وقتی کسی می‌گوید من رفتم، شما هم به دنبال من بیایید؛ این صدا با فطرت‌های مردم سازگار است و به همین دلیل دنبال او راه می‌افتند. تفاوت امام خمینی (ره) با دیگران همین بود، زیرا ایشان پیشرو و قائد بودند و به همین دلیل با اقبال عمومی روبرو شدند و مردم پشتیبان او بودند.
 
چاپ دو کتاب درباره امام خمینی(ره) در روسیه/ هیهات که فرزندان آخرالزمانی امام صحنه را برای میدان‌داری مروجین اسلام آمریکایی خالی کنند
 
ذکر «سبحان الله والحمدلله و لا اله الّا الله و الله اكبر» به هنگام سحر عالمت را عوض می‌کند
 
استاد فاطمی‌نیا نیز در کانال تلگرامش نوشت که سحرها را از دست ندهيد؛ ولو دو ركعت هم اگر مي‌توانيد نماز (نافله شب) بخوانيد. در اين زمانه هم كه به بركت موبايل و تلويزيون و ... اكثر مردم تا نيمه شب مشغول و سرگرم هستند! سحرها را ضايع نكنيم، اگر نماز مستحبی هم نخوانديم، حداقل ده مرتبه «يا ارحم الراحمين» بگوييم!.  اگر آن را هم انجام ندادی اقلا رو به قبله بنشين و بگو: «سبحان الله والحمدلله و لا اله الّا الله و الله اكبر»، اگر در چند سحر با جانت اين جمله را بگويی، عالمت عوض می‌شود.
 

انتهای پیام/


: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *