پیام تسلیت یک نماینده مجلس برای درگذشت ۲ تن از عکاسان رسانه‌ای کشور

11:13 - 13 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۵۴۷۰
امیر خجسته نماینده مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت علیرضا سلطانی و وحید سهرابی از عکاسان مطبوعات کشور را تسلیت گفت و در این راستا پستی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت «علیرضا سلطانی» و «وحید سهرابی» از عکاسان مطبوعات کشور را تسلیت گفت و در اینستاگرامش نوشت: درگذشت علیرضا سلطانی و وحید سهرابی از عکاسان با تجربه و پیشکسوت مطبوعات موجب تألم و تأثر فراوان شد. مرحوم علیرضا سلطانی عکاس پیشکسوت خبری و مطبوعات که سابقه چهار دهه عکاسی خبری داشت، عکاسی با اخلاق، متخصص و دلسوز بود و اغلب پشتیبان و حامی عکاسان بود و مرحوم وحید سهرابی نیز از عکاسان با تجربه مطبوعات و با اخلاق بود.

بی‌شک فقدان این عکاس جوان همدانی ضایعه‌ای دردناک برای جامعه رسانه‌ای کشور و به ویژه استان همدان محسوب می‌شود. فقدان این عکاسان محترم را به خانواده داغدار ایشان و جامعه رسانه‌ای تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می‌نماییم.

گفتنی است، علیرضا سلطانی سابقه همکاری با روزنامه ابرار و خبرگزاری موج و ایلنا را داشت که صبح روز گذشته (جمعه ۱۲ خرداد) پس از تحمل یک دوره بیماری در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

بسیاری از عکس‌های وی از مراسم‌های سیاسی فرهنگی و ورزشی هم‌اکنون به عنوان تاریخ تصویری استفاده می‌شود. وحید سهرابی نیز سابقه همکاری با خبرگزاری ایسنا در تهران و همدان را داشت (چهارشنبه ۱۰ خرداد) در حادثه‌ای ناگهانی در همدان از دنیا رفت. این عکاس تجربی در سال ۸۹ برنده جایزه تصویر سال در بخش جوان شد.

پیام تسلیت یک نماینده مجلس برای درگذشت ۲ تن از عکاسان رسانه‌ای کشور
 


: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: عکاسی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *