روایت یک هفته‌ای از سرگذشت خانه ملت

9:00 - 11 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۴۸۶۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
مجلس شورای اسلامی درطول هفته‌ای که گذشت خبرها و اتفاقات مهمی را پشت سرگذاشت.
مجلسبه گزارش گروه سیاسی ، در طول هفته‌ای که گذشت اعضای هیئت رئیسه و نمایندگان مردم در خانه ملت اخبار و اظهار نظر‌های مهمی را درباره مسائل روز ایران جهان مطرح کردند که در ادامه به برخی از این موارد اشاره می‌شود:
 
ماجرای رهگیری هواپیمای نظامی سعودی در آسمان ایران/ هیچ‌کس قدرت تحویل دادن سردارسلیمانی را ندارد
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره مطلبی با عنوان تحویل فرمانده نیروی قدس سپاه به آمریکایی‌ها گفت: هیچ‌کس در دولت قدرت تحویل‌دادن سردار سلیمانی را ندارد. منطق خبری که منتشر شده را نمی‌دانم، قبول ندارم و گمان نمی‌کنم که صحیح باشد. اگر چنین سخنی صحیح بود، امروز آقای ظریف سرجایش نبود.( ادامه مطلب)
 
تحلیف و کابینه رئیس جمهور دوازدهم در یک نگاه
بعد از برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ و حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات کم کم به زمان برگزاری مراسم‌های تنفیذ، تحلیف و معرفی اعضای کابینه دولت دوازدهم نزدیک می‌شویم.(ادامه مطلب)
 
مجلس دهم در یکسالی که گذشت
- نمایندگان مجلس دهم دقیقا از یکسال قبل مسئولیت چهارساله خود را شروع کردند و خانه ملت در طول یکسال گذشته با فراز و فرودهای زیادی همراه بوده است.(دامه مطلب)
 
گزارش نهایی FATF هفته آخر خرداد درصحن علنی قرائت می‌شود
- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش نهایی FATF (کارگروه ویژه اقدام مالی)هفته آخر خرداد درصحن علنی قرائت می‌شود. (ادامه مطلب)
 
 تب کریمه کنگو به طور کامل در ایران کنترل شده است
- عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: بیماری تب کریمه کنگو به طور کامل در ایران کنترل شده است و جای هیچ نگرانی‌ای در این زمینه وجود ندارد. (ادامه مطلب)
 
 ریاست علی لاریجانی برای دهمین سال تمدید شد + ترکیب هیئت رئیسه
- نمایندگان مجلس شورای اسلامی ریاست علی لاریجانی را برای یکسال دیگر تمدید و ترکیب هیئت رئیسه را مشخص کردند. (ادامه مطلب)
 
تکذیب حلال اعلام شدن خون شیعیان از سوی امام جماعت مسجدالحرام/ هیچ خطری حجاج ایرانی را تهدید نمی‌کند
- سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از تشریح جزئیات برگزاری مراسم حج تمتع در کمیسیون متبوعش و بازدید ۳ میلیون نفر از نمایشگاه کتاب در ایام برپایی خبر داد. (ادامه مطلب)

انتهای پیام/ 

 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *