سیامک صفری به بمب تازه‌ترین ساخته پیمان معادی پیوست

11:00 - 10 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۴۴۷۳
بازیگر فیلم "کارگر ساده نیازمندیم" گفت: به تازگی بازی در فیلم سینمایی "بمب" ساخته پیمان معادی را پذیرفته‌ام و به زودی برای ایفای نقش جلوی دوربین خواهم رفت.
سیامک صفری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص فعالیت‌های خود در سال 96 گفت: به تازگی بازی در فیلم سینمایی "بمب" ساخته پیمان معادی را پذیرفته‌ام و به زودی برای ایفای نقش جلوی دوربین خواهم رفت.
 
وی درباره سایر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری افزود: امسال هم به امید خدا می‌خوام مثل سال گذشته حضور پررنگی را در سینما و جشنواره فیلم فجر داشته باشم.
 
بازیگر کارگر ساده نیازمندیم از آماده سازی یک نمایش خبر داد و اذعان کرد: به تازگی مراحل تولید نمایشی به کارگردانی خودم را شروع کرده‌ام و قرار است آن را در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه ببرم. این نمایش دو پرسوناژ بوده و یکی از این شخصیت‌ها را خودم بازی می‌کنم.در مورد نفر دوم این نمایش در حال مذاکره هستم و به زودی نام وی را خبری خواهم کرد.
 
صفری درباره مضمون این نمایش خاطرنشان کرد: متن این نمایش را خودم نوشته و کارگردانی‌اش‌ را بر عهده دارم. این اثر به موضوعات روز و مسائل و مشکلات اجتماعی و از جنس مردم می‌پردازد.
 
انتهای پیام/
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *