کشف ۴۳۴ کیلو تریاک در محدوده سه راه فردوسی/ ۳ متهم سابقه‏‎دار دستگیر شدند

12:02 - 09 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۴۳۴۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: ۴۳۴کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‎ای در دو خودروی سواری جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.
قاضی مهدی خدابخشی جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی قضایی ، از کشف محموله 434 کیلویی تریاک خبر داد و گفت: تیمی از ماموران عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی یکی از قاچاقچیان مواد مخدر را که قصد داشت یک محموله سنگین مواد افیونی را به وسیله دو خودروی سواری وارد مشهد کند شناسایی و زیر نظر گرفتند.

قاضی مهدی خدابخشی افزود: تحقیقات این پرونده ادامه داشت که ماموران برای توقیف خودروهای مورد نظر وارد عمل شده و به رانندگان آن دستور ایست دادند اما متهمان بدون توجه به اخطار ماموران به راه خود ادامه دادند که سرانجام ماموران با شلیک چند تیر هوایی و به سمت خودروهای متواری سه سوداگر مرگ را در محدوده سه راه فردوسی نزدیک مشهد زمینگیر کردند.

وی تصریح کرد: در این عملیات ضربتی دو دستگاه خودروی سواری پارس و سمند توقیف و مقدار ۴۳۴کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در این دو خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

خدابخشی ادامه داد: سه متهم که از افراد غیر بومی مشهد هستند دارای سوابق کیفری نیز بوده که تحقیقات قضایی برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی دیگر همدستانشان ادامه دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *