احتمال دستکاری خودرو توسط افراد متفرقه کاهش یافت/ قطعات یدکی مورد نیاز تامین و ذخیره شد

10:51 - 09 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۴۳۱۸
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
معاون خدمات پس از فروش نمایده رسمی تویوتا در ایران از کسب جایزه تعالی رضایتمندی مشتریان از این شرکت ژاپنی خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، هادی سرهنگی، مدیرخدمات پس از فروش نماینده رسمی تویوتا در ایران،گفت: در سال ٢٠١٦ میلادی این شرکت جایزه تعالی رضایتمندی مشتریان تویوتا در سطح جهانی را برای هفتمین سال پیاپی از آن خود کرد.

وی افزود: همچنین در ارزیابی‌های انجام شده در کشور، ایرتویا در طول سال ١٣٩٥ رتبه یک رضایتمندی مشتری را برای سومین دوره پیاپی از سازمان isqi دریافت کرده است.

سرهنگی در پاسخ به این سوال که آیا از حجم واردات شخصی خودرو بدون نظارت نمایندگی مادر کاهش یافته است، گفت: از حجم واردات شخصی خودرو کاهش یافته و این مورد عاملی شده تا خطرات و مشکلات احتمالی از دستکاری افراد متفرقه به شدت کاهش یافته است.

وی در رابطه با قیمت قطعات یدکی یادآور شد: در سال گذشته قیمت لوازم یدکی محصولات تویوتا نسبت به سال ماقبل ١٣ تا ١٥ درصد کاهش را تجربه کرده که این موضوع به واسطه تغییر منبع تامین است.
 
وی تاکید کرد: سه دسته بندی برای قطعات مصرفی خودرو وجود دارد که از آن‌ها می‌توان به قطعات پرمصرف، میزان مصرف متوسط و کم مصرف اشاره کرد.

سرهنگی افزود: میزان تامین و انبارداری قطعات پرمصرف ٩٥ تا ٩٨ درصد و قطعات میان مصرف ٨٠ درصد است که قطعات کم مصرف به سرعت در بازار تامین می‌شود و این در حالی است که بیش از ٨٨ درصد قطعات در انبار موجود است.
 

 
خبر در حال تکمیل است/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *