روایت بازیگر شب دهم از روزه‌داری سر صحنه/به خاطر شهرزاد بسیاری از پیشنهادات را رد کردم

11:00 - 08 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۷۵۴
فلاحی‌پور گفت: امسال پیشنهادهای زیادی را برای حضور در تلویزیون و ماه رمضان داشتم و می‌توانستم با برخی کارگردان‌های مورد علاقه‌ام کار کنم اما به واسطه حضور در شهرزاد 2 و سنگینی پروژه نتوانستم آنها را بپذیرم.
پرویز فلاحی پور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص فعالیت‌های خود در سال 96 و ایام ماه مبارک رمضان گفت: امسال پیشنهادهای زیادی را برای حضور در تلویزیون و ماه رمضان داشتم و می‌توانستم با برخی کارگردان‌های مورد علاقه‌ام کار کنم اما به واسطه حضور در شهرزاد 2 و سنگینی پروژه نتوانستم آنها را بپذیرم.
 
وی با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت دوباره شهرزاد افزود: سریال شهرزاد یک در آن زمان وقت چندانی برای تبلیغات نداشت و کیفیت خودش اولین عامل تبلیغاتش بود. مردم این سریال را دوست داشتند و این روزها نیز همه منتظر آغاز پخش سری دوم این اثر هستند که این اتفاق بسیار خوبی است.
 
وی درباره حضور خود در سریال شهرزاد تاکید کرد: امیدوارم شهرزاد 2 با استقبال خوب مخاطبان روبرو شده و تلافی این پیشنهادهای رد شده را در بیاورد. من فکر می کنم شهرزاد 2 نسبت به سری اول از هر نظر برتری دارد. فصل یک از سریال نقاط قوت فراوانی داشت اما فصل دوم از لحاظ فنی بسیار بهتر ساخته شده است. فیلمنامه بسیار تقویت شده و شخصیت پردازی ها با دقت و ظرافت بسیار زیادی شکل گرفته اند.
 
بازیگر سریال شب دهم در مورد شرایط تولید شهرزاد در ماه رمضان خاطرنشان کرد: عوامل شهرزاد روزه‌دار هستند. عواملی که صبح کار هستند تا ساعت پنج  سر فیلمبرداری بوده و بعد از آن برای افطار به خانه می‌روند. دوستان شب کار هم سر فیلمبرداری و در کنار گروه افطار خود را باز می‌کنند. البته با توجه به گرمای شدید هوا و طولانی بودن زمان سحر تا افطار کمی کار سخت شده اما تمامی گروه همچون خود حسن فتحی با انرژی و تا لحظه افطار به کار خود ادامه می‌دهند.
 
 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *