بررسی مشکلات لیگ برتر بسکتبال در برنامه تلویزیونی جام رمضان

13:30 - 07 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۶۲۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
اولین قسمت از برنامه جام رمضان (ویژه برنامه رمضانی شبکه شما) با حضور نمایندگان بسکتبال مردان کشورمان روی آنتن رفت.
ماه رمضانبه گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی برنامه «جام رمضان»، اولین قسمت این برنامه، شنبه شب با حضور نمایندگان بسکتبال مردان کشورمان روی آنتن شبکه «شما» رفت.

موضوع محوری این برنامه بحث پیرامون بسکتبال کشورمان و البته مشکلات لیگ برتر بسکتبال بود. البته بحث تن‌ها در همین باب باقی نماند و در اثنای برنامه اخبار مربوط به بسکتبال کشور هم مرور شد. اخباری که شاید صدر آن خبر امکان حضور نمایندگان بانوی کشورمان با پوشش اسلامی در مسابقات جهانی بود. امری که در پی آن مجری برنامه این قول را داد تا از بسکتبالیست‌های خانم کشور هم دعوت کند تا پیرامون این رویداد مهم بیشتر صحبت کنند.

شاهین طبع سرمربی پتروشیمی بندر امام خمینی، مهراد آتشی و عدنان دورقی بازیکنان بسکتبال مهمانان این برنامه بودند و درباره روند برگزاری لیگ برتر بسکتبال در ایران صحبت کردند. امسال پتروشیمی بندر امام قهرمان لیگ برتر بسکتبال کشور شده است. 

شاهین طبع درباره کم فروغ شدن مسابقات لیگ برتر در تهران و در میان هواداران گفت: متاسفانه لیگ ما پویایی لازم را ندارد. باید برای آن برنامه ریزی بهتری کنیم. تعداد مسابقات کم است و ارتباط درستی بین هواداران و تیم‌ها شکل نمی‌گیرد. 

وی تاکید کرد: زمان‌بندی مسابقات طولانی است در حالی که تعطیلی بین مسابقات زیاد است. یه دلیل بحث تیم ملی و ... و همین امر باعث می‌شود بین تماشاگران و تیم‌ها فاصله بیفتد.
پخش وله و پلی بک‌های مرتبط با بسکتبال ایران و جهان، برپایی مسابقه پرتاب دارت و گلف میان مهمانان از دیگر بخش‌های برنامه بود.

گفتنی است؛ «جام رمضان» ویژه برنامه شبکه «شما» ست که در شب‌های ماه میهمانی خدا حوالی ساعت 23:45 تا 1:30 دقیقه بامداد پخش می‌شود. این برنامه به تهیه کنندگی علی صادقی است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *