دیوار به دیوار با محور خانواده روی آنتن می‌رود/ حضور تامل برانگیز بازیگران پیشکسوت و جوان درکنار یکدیگر

11:30 - 29 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۱۰۱۳۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
سریال " دیوار به دیوار" با حضور تأمل برانگیز بازیگران پیشکسوت و جوان در کنار یکدیگر و با محور خانواده هر شب روی آنتن می‌رود.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سریال تلویزیونی " دیوار به دیوار" مجموعه‌ای است که با بهره گرفتن از عنصر خانواده همواره در حال تصویربرداری است و به طور همزمان هر شب از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

این سریال تلویزیونی داستان زندگی چند خانواده را به تصویر می‌کشد که بنا به دلایلی مجبور هستند مدت زمانی را در یک خانه و در کنار یکدیگر زندگی کنند.

دیوار به دیوار

سامان مقدم تصمیم دارد این مجموعه تلویزیونی را در ۶۰ قسمت تولید کند، اما ویشکا آسایش چندی پیش با حضور در برنامه تلویزیونی "خندوانه" ازساخت ۴۲ قسمت از این سریال تا پایان ماه اردیبهشت خبر داد و اطلاعی از زمان ادامه ساخت سایر قسمت‌های این سریال ارائه نداد.

سریال تلویزیونی " دیوار به دیوار" با حضور تعدادی از بهترین‌های عرصه تلویزیون و سینما تصویربرداری می‌شود. 

از نکته‌های جالب توجه در روند تولید این مجموعه، حضور بازیگران جوانی همچون علی شادمان در کنار بازیگران پیشکسوتی مانند گوهر خیر اندیش و فرهاد آئیش است که این موضوع از نکته‌های مثبت این سریال محسوب می‌شود چرا که نشان دهنده تعامل بسیاری خوبی است که بین اعضای گروه " دیوار به دیوار" وجود دارد.

در سریال تلویزیونی " دیوار به دیوار" در زمینه ساخت موسیقی تیتراژ نیز ابتکار عملی به وقوع پیوسته و آن حضور میلاد درخشان به عنوان خواننده در تیتراژ پایانی این مجموعه است.

دیوار به دیوار

در سریال تلویزیونی " دیوار به دیوار" هنرمدانی مانند فرهاد آئیش، گوهرخیراندیش، رویا تیموریان، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، یاسمینا باهر، علی شادمان، امیر مهدی ژوله و ویشکا آسایش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

" دیوار به دیوار" هر شب ساعت ۴۵: ۲۰ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *