حضور آگاهانه مردم در انتخابات تاثیر بسزایی در سرنوشت کشور دارد

11:19 - 26 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۹۴۶۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: انتخابات یک سرمایه ملی می‌باشد و حضور پرشور مردم در این امر مهم موجب تجلی عزت و اقتدار ملت شریف ایران می‌شود.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام و المسلمین محمدکاظم بهرامی در جلسه هیات عمومی امروز در نطق پیش از دستور خود مهمترین مسئله امروز کشور را انتخابات ریاست جمهوری دانست وتصریح کرد: ان‌شالله همه اقشار با هر سلیقه و تفکر با قوت و قدرت در این امر اجتماعی شرکت نمایند.
 
رئیس دیوان عدالت اداری با تاکید بر اهمیت مسئله انتخابات در همه کشور‌ها گفت: انتخابات مسئله مهمی در کشور است و این موضوع در تمام دنیا حائز اهمیت است و لذا حضور آگاهانه و مقتدرانه ملت شریف ایران در انتخابات تاثیر بسزایی در سرنوشت مملکت دارد.
 
حجت الاسلام و المسلمین بهرامی در ادامه فرازی از فرمایشات حضرت امام (ره) را بیان کرد و یادآور شد: حضرت امام خمینی (ره) تاکید فراوانی به شرکت فعالانه و آگاهانه در صحنه انتخابات داشتند و فرمودند من کار ندارم که چه کسی رئیس جمهور می‌شود من خودم یک رای دارم، اما اگر بخواهید در مقابل دنیا اظهار حیات کنید باید مشارکت کنید؛ و اگر از عدم حضور شما لطمه‌ای به جمهوری اسلامی وارد شود پیش خداوند مسئول هستیم.
 
رئیس دیوان عدالت اداری در پایان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به اصل حضور مردم در همه عرصه‌های انتخاباتی گفت: من از همه اقشار جامعه دعوت می‌کنم با حضور گسترده در صحنه انتخابات که موجب تحقق اهداف انقلاب و تداوم نظام است با مشارکت خود فرد اصلح را انتخاب کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *