حمایت تحت لوای جنایت

14:21 - 25 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۹۱۴۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
غربی‌ها در حالی مدعی نگرانی برای مردم جنگ زده هستند که خود مقدمات بسیاری از این حوادث را فراهم آورده‌اند و در بسیاری موارد تروریست‌ها را مسلح و راهی این کشورها کرده‌اند و از آنها حمایت کردند.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی قضایی ، امروزه بحث پناهجویان به یک پدیده بی سرانجام و بسیار شکننده و نگران کننده به نام ترور و تروریسم آوارگی تغییر شکل پیدا کرده و اقدامات کشورهای مهاجر پذیر نیز برخلاف معادلات حقوق بین الملل و آنچه که برای مهاجران و آوارگان حاصل ازجنگ قائل شده، انجام می‌شود.

در کتاب یادداشت هایی بر تقض حقوق بشر عطیه قشونی و پریسا آل اسحاق آورده‎اند؛ حسب شواهد موجود اتحادیه اروپا و آمریکا درشکل گیری گروه‌های تکفیری منطقه نقش کاملا پر رنگی ایفا کرده و شکل گیری این گروهک‌‌‌ها برآیند یک استراتژی مشترک غربی – آمریکایی بوده است.

غربی‌ها در حالی مدعی نگرانی برای مردم جنگ زده هستند که خود مقدمات بسیاری از این حوادث را فراهم آورده‌اند و در بسیاری موارد تروریست‌ها را مسلح و راهی این کشورها کرده‌اند و از کسانی که سرها بریدند وقلب‌ها را از تن کشته درآوردند، حمایت نمودند. 

این‌ها کسانی هستند که خودشان باعث ویرانی و آوارگی زنان و کودکان شدند و امروز به عنوان قهرمان وناجی با پذیرفتن تعداد اندکی از این مردم خود را قهرمان این صحنه نشان می‌دهند.

تاریخ یادآور می‌شود، اینان همان حامیان تروریستی هستند که در جنگ ایران و رژیم بعثی عراق ( صدام) مواد شیمیایی را در اختیار مزدوران صدام قرار می‌دادند تا رزمندگان ایرانی را با بمب‌های شیمیایی نابود کنند و از طرف دیگر تعداد اندکی ازجانبازان شیمیایی را بپذیرند و تحت معالجه قرار دهند، این یک شیوه استعماری است که از طرف برخی کشورها صورت می‌گیرد.

این روش‌های هیتلر بود که توأمان به جنایت می‌پرداخت و خود را بر حق جلوه می‌داد، هر چند که هیتلر مرده است؛ اما روش و منش او در میان حامیان تروریسم، اروپا، آمریکا و صهیونیست حاکم است.

اکنون هم که برخی کشورهای اروپایی آغوش خود را برای پذیرش پناهندگان سوریه‌ای و برخی دیگر از کشورهای اسلامی که شرایط نامناسبی دارند، گشوده‌اند، فرصت مغتنمی است تا به افکار عمومی جهان، رفتار بشردوستانه خود را به رخ بکشند و خود را از جرم حمایت از تروریست‌ها تبرئه کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *