ظاهر جدید بازیگر دزدان دریایی کارائیب/ماشین مسابقه جدیدترین فیلم کیانو ریوز+عکس

10:00 - 25 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۹۰۳۴
سینمای هالیوود در طی هفته گذشته شاهد اتفاقات، اخبار و حواشی خاصی بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به خداحافظی "آلن دِلون" بازیگر نقش جیمز باند اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سینمای هالیوود در طی هفته گذشته شاهد اتفاقات، اخبار و حواشی خاصی بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به خداحافظی "آلن دِلون" بازیگر نقش جیمز باند اشاره کرد.
 
همچنین حضور دوباره آرنولد شوارتزنگر در فیلم ورزشی در نقش یک مربی، گریم بسیار متفاوت جانی دپ برای بازی در فیلم هزارتو و بازی کیانو ریوز در فیلم ماشین مسابقه از دیگر اخبار مهم هالیوود در هفته گذشته هستند.
 
آلن دلون 
خداحافظ آلن دلون/بازیگر جیمز باند اعلام بازنشستگی کرد+عکس
 
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، آلن دلون بازیگر مطرح سینما و یکی از شناخته‌ شده‌ترین بازیگران سینما در ایران از بازنشستگی خود در ایم عرصه خبر داد.
 
دلون در گفت و گو با نشریه فرانسوی فرانس از پایان دوران بازیگری خود خبر داد و گفت: تا بازنشستگی من چیزی نمانده و بعد از بازی در فیلم بعدی از دنیای سینما خداحافظی خواهم کرد. زندگی من همچنان ادامه دارد و این خداحافظی صرفاً از سینما است.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 
جانی دپ 
جانی دپ با ظاهری متفاوت در هزار‌توی کشف یک قتل گیر افتاد/چه کسی توپاک را کشت+عکس
 
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "لابیرنت" به کارگردانی "برد فورمن" و با بازی "جانی دپ"امسال در سینماهای جهان به نمایش در خواهد آمد.
 
این فیلم داستان کارگاهی با بازی جانی دپ است که برای بازرسی پرونده قتل شکور توپاک خواننده سیاه‌پوست مامور می‌شود. اما این پرونده بسیار پیچیده‌تر از آن است که این افسر پلیس به راحتی آن را حل کند.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 
آرنولد 
بزرگترین قاتل قراردادی جهان دستگیر می‌شود/آرنولد به سینما باز می‌گردد+عکس
 
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، اولین تصاویر فیلم سینمایی "چرا گانتر را می‌کشیم" با بازی آرنولد شوارتزنگر منتشر شد.
 
تاران کیلام کارگردان مطرح هالیوود نویسندگی و کارگردانی این فیلم در ژانر کمدی اکشن را بر عهده داشته و انتظار می‌رود با توجه به غیبت چند ساله آرنولد این فیلم فروش خوبی را به ثبت برساند.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 
کیانو ریوز
 بازیگر فیلم ماتریکس راننده رالی شد/تخته گاز به سبک کیانو ریوز+عکس
 
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، کیانو ریوز بازیگر موفق سینمای هالیوود که مهم‌ترین بازی او را در نقش "نئو" در فیلم ماتریکس می‌دانند، در فیلمی تازه نقش راننده رالی را ایفا می‌کند.
 
الیویر مگاتون کارگردان نام آشنای سینا هالیوود کارگردانی این اثر را بر عهده دارد. وی پیش از این فیلم‌هایی نظیر نسخه دو و سه "ربوده شده" و "کلمبیانا" را در کارنامه دارد.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 
ترمیناتور 
بیگانگان امنیت زمین را تهدید می‌کنند/اولین پوستر فیلم لیدی مکبث رونمایی شد+عکس
 
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، جمعه‌ها با پوستر هالیوود این هفته به رونمایی از پنج پوستر از فیلم‌های خبرساز هالیوود اختصاص دارد.
 
 ترنسفورمز 4 یا همان تبدیل شوندگان یکی از مهم‌ترین فیلم‌های این هفته بوده که به زودی اکران خود را آغاز خواهد کرد.
 
پوستر فیلم‌های "بیگانه" از ریدلی اسکات، "آمیتی ویل" به کارگردانی فرانک خلفون، "لیدی مکبث: ساخته نیکولای اولدروی از دیگر پوسترهای رونمایی شده طی هفته گذشته هستند.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *