شایسته نیست كه شاهد رسوب بداخلاقی در تبلیغات نامزدها باشیم/ تشکیل شعب ویژه به منظور رسیدگی به پرونده‎های انتخاباتی

8:48 - 25 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۹۰۲۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سیاوش پور گفت: افرادی كه به تذكرات بی توجهی كرده و مرتكب جرائم انتخاباتی شوند، ناگزیر پرونده قضایی برای آنان تشكیل شده و شعبات ویژه‎ای در كمال بی‎طرفی و بر مبنای مر قانون به آن رسیدگی خواهند كرد.
به گزارش گروه حقوقی قضایی به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دادگستری كل استان گیلان، پنجمین نشست ستاد ویژه پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی به ریاست احمد سیاوش پور رئیس كل دادگستری این استان و حضور مسئولان دستگاه های مرتبط برگزار شد.

رئیس كل دادگستری استان گیلان در آغاز این نشست از تمام كسانی كه با ایمان و اعتقاد راسخ در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات و سرافرازی انقلاب اسلامی تلاش می كنند قدردانی کرد.

رئیس شورای قضایی استان گیلان با تاكید بر اینكه انتخابات در كشور ما باید باشكوه و اقتدار و با حضور حداكثری مردم برگزار شود، تصریح كرد: همگان باید در این صحنه رقابت، خویشتن داری كرده و اخلاق را رعایت کنند.

وی با بیان اینكه دو انتخابات مهم پیش رو مانند سایر دوره ها سپری خواهد شد افزود: آنچه به جا می ماند رفتار و آثار عملكرد افراد است و شایسته نیست كه شاهد رسوب بداخلاقی در تبلیغات نامزدها باشیم.

این مقام ارشد قضایی با توصیه بر اعتماد متقابل خاطر نشان كرد: مسئولان دستگاهای اجرایی، مردم و تمام نامزدها در معرض آزمونی بزرگ هستند و امید كه همگان بتوانند این آزمون خطیر را با موفقیت پشت سر بگذارند.

سیاوش پور همه انسانها را محترم و دارای عزت و كرامت خواند و اظهار داشت: عقیده انسانها در درون و باطن آنهاست و نمی توان آنها را با اجبار به سویی متمایل كرد لذا تخریب و حمله به شخصیت افراد كاری ناپسند است.

رئیس كل دادگستری استان گیلان همچنین یادآور شد: افرادی كه به تذكرات بی توجهی كرده و مرتكب جرائم انتخاباتی شوند، ناگزیر پرونده قضایی برای آنان تشكیل شده و شعبات ویژه ای در كمال بی طرفی و بر مبنای مر قانون به آن رسیدگی خواهند كرد.

رئیس شورای قضایی استان در پایان خاطر نشان كرد: از اینكه توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پیدا كرده ایم و مسئولیت حفظ امنیت و حقوق مردم بر عهده ما گذاشته شده است خدا را شاكریم و به امید حق تعالی و با كمك و یاری تمامی نهادها تلاش خواهیم كرد تا با برگزاری انتخاباتی پرشور از این آزمایش الهی سربلند بیرون بیاییم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *