رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معادله ساده بوکس برای رفتن روی سکو/ 3 پیروزی و 3 مدال!

9:27 - 24 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۸۵۴۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
تیم ملی بوکس ایران سه نماینده در جمع 8 نفر برتر اوزان 49، 91 و +91 کیلوگرم دارد که در صورت پیروزی به مدال بازی‌های کشورهای اسلامی دست می‌یابند.
معادله ساده بوکس برای کسب مدال/ 3 برد و 3 مدال!
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم ملی بوکس ایران با چهار بوکسور در بازی‌های کشورهای اسلامی باکو شرکت کرده است. تا به حال تنها شاهین موسوی بوکسور وزن 75 کیلوگرم کشورمان به علت قرعه فوق‌العاده سختی که داشت، از گردونه رقابت‌ها کنار رفته است و سه مشت‌زن کشورمان هنوز شانس کسب مدال دارند.

در وزن 49 کیلوگرم امید احمدی‌صفا در مبارزه نخست خود از سد بوکسور ترکیه گذشت و به جمع هشت نفر برتر راه یافت. وی در این مرحله حسین‌اف از کشور میزبان را پیش رو دارد که پیش از این یک بار در تورنمنت جاده ابریشم این بوکسور مدعی را شکست داده است.

در 91 کیلوگرم محمد عزیزی در اولین مبارزه خود باید با ابوحمدا از مراکش مبارزه کند. این بوکسور مراکشی نفر 20 رنکینگ جهانی است و سابقه حضور در رقابت‌های WSB را دارد. عزیزی که جوان‌ترین بوکسور ایران است هم در صورت پیروزی مدال برنزش قطعی می‌شود.

اما در وزن +91 کیلوگرم رضا مرادخانی در بازی نخست خود به راحتی بوکسور کامرونی را شکست داد و در مرحله یک چهارم نهایی حسین ایشایش از اردن را پیش رو دارد. ایشایش که مدال برنز آسیا را در کارنامه دارد پیش از این یک بار موفق به شکست مجید سپهوند، کاپیتان سابق تیم ملی بوکس ایران شده است.

به گزارش میزان، هر 3 بوکسور کشورمان تنها یک پیروزی تا کسب مدال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی فاصله دارند و باید دید آیا پس از مدت‌ها دست بوکس ایران در یک تورنمنت معتبر به بیش از یک مدال می‌رسد یا خیر؟
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *