حمایت از خانواده زندانیان کاهش بزهکاری در جامعه را به دنبال دارد

11:05 - 23 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۸۳۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی گفت: امنیت جامعه با حمایت از خانواده زندانیان محقق می‌شود و با حمایت از فرزندان زندانیان می‌توان آمار بزهکاری‌ها و نابسامانی‌های اجتماعی را در سطح جامعه کاهش داد.
علی هاشمی مدیرکل زندان های خراسان جنوبیبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها علی هاشمی مدیرکل زندان‌های استان خراسان جنوبی در مجمع عمومی سالانه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردوس اظهار کرد: از زمان ورود فرد مجرم به داخل زندان، خانواده وی با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شوند.

وی افزود: باید در این ایام سبک و سیاق زندگی ائمه بزرگوار دین را در جامعه جاری کنیم. 

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی تصریح کرد: امنیت جامعه با حمایت از خانواده زندانیان محقق می‌شود و با حمایت از فرزندان زندانیان می‌توان آمار بزهکاری‌ها و نابسامانی‌های اجتماعی را در سطح جامعه کاهش داد.

هاشمی با بیان اینکه در زندان شهرستان فردوس الحمدلله از فضای لازم جهت فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی فراهم است؛ یادآور شد: تلاش مجموعه زندان فردوس بر این است که با انجام فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی در جهت اصلاح رفتار زندانیان گام‌های بلندی بردارند.

وی از فعالیت ۵ انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان در شهرهای خراسان جنوبی خبر داد و گفت: خانواده‌های زندانیان در این شهر‌ها زیر پوشش این انجمن قرار دارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *