نگاه دستگاه قضایی در جرائم انتخاباتی پیشگیرانه است/ نامزدهای انتخاباتی برای رأی بیشتر از تخریب یکدیگر پرهیز کنند

11:33 - 19 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۷۲۱۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جلالوند معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین گفت: نامزدهای انتخاباتی در زمان تبلیغات باید به اعلام برنامه‌های خود بپردازندو از تخریب یکدیگر پرهیز کنند.
به گزارش گروه حقوقی قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری قزوین بهروز جلالوند در همایش هم‌اندیشی و توجیهی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان آبیک در تالار نیلوفر این شهرستان اظهار داشت: در راستای پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی دادگستری استان قزوین مبادرت به تشکیل ستاد پیشگیری از وقوع جرایم در استان و شهرستان‌ها کرده است.

وی افزود: این ستاد در راستای تذکر به کاندیداها انتخاب شورای شهر و روستا و همکاری و همیاری آنان در ایام تبلیغات و برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و با امنیت کامل است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین ادامه داد: بر اساس تقویم انتخاباتی ستاد انتخابات کشور تبلیغات کاندیداهای شهر و روستا از 21 اردیبهشت آغاز و تا 27 ادامه دارد.

جلالوند اضافه کرد: نگاه ستاد پیشگیری از وقوع جرم در ایام تبلیغات کاندیداها نگاه برخوردی نیست بلکه با در این زمینه سیاست پیشگیرانه و تذکر در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری و تعامل نامزدهای انتخاباتی شورای شهر و روستا شاهد کمترین تخلفات هستیم.

این مسؤول اذعان کرد: نامزدهای انتخاباتی در زمان تبلیغات باید به اعلام برنامه‌های خود بپردازند و برای أخذ رأی بیشتر از تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین افزود: امروز مردم به بلوغ فکری و رشد سیاسی رسیده‌اند که با تشخیص خود فرد اصلح را انتخاب می‌کنند تا بتواند خدمت‌رسانی بهتر و بیشتری به شهر و روستا داشته باشند.

جلالوند ادامه داد: طی نشست‌هایی با مدیران گروه‌های فضای مجازی، اطلاع‌رسانی‌های خوبی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه شرایط فعلی را گذشتگان به ما واگذار کرده‌اند، می‌طلبد  و لازم است رهرو خوبی برای شهدا باشیم و اگر مدافعان حرم نبودند، امروز باید شاهد دفاع مقدس دیگری در کشور بودیم که در کرمانشاه و همدان می‌جنگیدیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین یادآور شد: مقام معظم رهبری و بزرگان نظام  برای به ثمر رساندن انقلاب تلاش بسیاری کردند.

جلالوند افزود: کاندیداهای شورای شهر و روستا باید ضمن معرفی خود به مردم وحدت داشته باشند و با تشویق مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی، شاهد مشارکت حداکثری در انتخابات باشیم.

وی ادامه داد: ملاک ما قانون است و باید تلاش شود انتخابات امن، سالم و صحیح برگزار شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *