رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تمرکز قدرت در دست نسل اولی‌هاست/ سرانه مطالعه بیشتر از آمارهای وزارت ارشاد است

16:51 - 18 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۶۹۵۷
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس پیشین صدا و سیما، آیت الله جوادی‌آملی کانال شخصی تلگرام خود را با موضوعاتی همچون اشتغال جوانان، میزان سرانه مطالعه در کشور و حضور پرشور، عاقلانه و حماسی در انتخابات پیش‌رو بروزرسانی کردند.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است. گروه فضای مجازی در نظر دارد هر روز اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و حتی کانال‌های تلگرامی مختلف جمع‌آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر کند. در این بسته همه خبرها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس پیشین صدا و سیما، آیت الله جوادی‌آملی کانال شخصی تلگرام خود را با موضوعاتی همچون اشتغال جوانان، میزان سرانه مطالعه در کشور و حضور پرشور، عاقلانه و حماسی در انتخابات پیش‌رو بروزرسانی کردند.
 
جزئیات را در ادامه بخوانید ....
 
جوانان امروز، جوانان دیروز
 
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در کانال تلگرامی خود با بیان اینکه جوانان میدان دار دفاع مقدس بودند و اگر باز به آن‌ها میدان داده شود، مشکلات امروز کشور را بر طرف می‌كنند، نوشت: امام (ره) شهریور سال ٦٠ مرا خواستند و فرمودند سن تو چقدر است؟ گفتم ٢٧ سال. فرمودند «می‌خواهم فردا شما را فرمانده سپاه بگذارم. بروید و با کمک جوان‌های حزب‌اللهی اوضاع جنگ را عوض کنید». بايد به جوانان اعتقاد داشت؛ چراكه با انگیزه و نیروی جوان، مشکلات به سرعت حل می شود. امروز تمركز قدرت در دست نسل‌ اولی‌ها است. فرصت‌های آماده‌سازی نسل‌های بعد بسيار كم شده است، حال آن كه جوانان در كشوری با ميانگين سنی ٣٠ سال بايد در عرصه‌های مديريت اجرايی، توليد و كارآفرينی بدرخشند نه آنكه سرافكنده از بيكاری به كنج خانه بخزند.

محسن رضایی
 
دعوت آیت‌الله جوادی آملی از مردم برای حضور عاقلانه در انتخابات/ آیت‌الله آملی در خصوص کاندیداها اظهارنظر نداشته و ندارد
 
دفتر حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در اطلاعیه‌ای انتخاباتی با دعوت از آحاد ملت بزرگ ایران برای حضور پرشور، حماسی و عاقلانه در انتخابات پیش رو تاکید کرده است و این اطلاعیه را با انتشار پستی در کانال تلگرامی خود به اشتراک گذاشت و نوشت: حضرت آيت‌الله العظمی جوادى آملى در خصوص هیچ یک از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار نظری نداشته و ندارند. هرگونه صدور اطلاعیه مبنی بر حمایت ایشان از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مورد تایید نمی‌باشد.
 
سرانه مطالعه مردم بیشتر از آمارهای وزارت ارشاد است/ نانوایی سنگکی محله رئیس اسبق
 
عزت‌الله ضرغامی رئیس پیشین سابق صدا و سیما با انتشار تصویری از نانوایی سنگکی محله خود در کانال تلگرامش نوشت: ارتباط به لحظه شاطر با فضای مجازی و استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف در فاصله شارژ تنور! سرانه مطالعه مردم ما خیلی بیشتر از آمارهای رسمی وزارت ارشاد است.
 
عزت الله ضرغامی
 

 
/انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *