رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بسیاری از فوتبالیست‌های خارجی با دلالی جذب می‌شوند/ کمک به باشگاه‌داری با بسته شدن پرونده‌های مالی

13:56 - 18 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۶۸۷۷
نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس اعتقاد دارد بسیاری از بازیکنان خارجی در تیم‌های ورزشی با قراردادهای میلیاردی بر اساس دلالی جذب شده‌اند از این رو مجلس از کمیته تعیین وضعیت بازیکنان برای بهبود شرایط حمایت می‌کند
بسیاری از فوتبالیست‌های خارجی با دلالی جذب می‌شوند/ کمک به باشگاه‌داری با بسته شدن پرونده‌های مالیبه گزارش گروه فضای مجازی ، علی‌اصغر یوسف‌نژاد با اشاره به اینکه متاسفانه امروزه در برخی موارد شاهد حضور بازیکنان خارجی در تیم‌های ورزشی کشورمان هستیم، گفت: باشگاه‌های فوتبال باید از ورزشکارانی استفاده کنند که سطح لیگ برتر کشور را افزایش دهند نه اینکه بازیکنی با قرارداد میلیاردی به ایران بیاید و فقط چنددقیقه کوتاه در مدت لیگ بازی کند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی‌توجهی باشگاه‌های فوتبال به تعهداتشان در خصوص قراردادها و پرداخت نکردن مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی موجب بروز مشکلاتی برای تیم‌هایی مانند تراکتورسازی و استقلال تهران شده است، اظهار کرد: بر این اساس نباید اجازه دهیم که باشگاه‌های بدهکار به راحتی بتوانند به روند قبلی خود ادامه دهند زیرا آینده فوتبال کشور را دچار آسیب می‌کنند و در این میان وجهه فوتبال ایران در دنیا را نیز خدشه دار می‌کنند.

وی ضمن تاکید بر اینکه در نگاه کلی عملکرد بازیکنان خارجی در لیگ برتر قابل دفاع نیست، ادامه داد: برخی از این افراد بر اساس نیاز باشگاه‌ها جذب نشده‌اند بلکه توسط رایزنی افراد و با دلالی به باشگاه‌ها پیوسته‌اند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه فراکسیون ورزش مجلس از تصمیم فدراسیون فوتبال به منظور تشکیل کمیته تعیین وضعیت بازیکنان حمایت می‌کند، تصریح کرد: مسئولان این فدراسیون باید در اجرای قوانین جدی عمل کنند تا از خطراتی که در آینده از لحاظ مالی در کمین باشگاه‌ها وجود دارد جلوگیری شود.

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اجرای این تصمیم مبنی بر اینکه اگر باشگاهی حتی یک پرونده بدهکاری در فیفا داشته باشد، اجازه جذب بازیکن و مربی خارجی را نخواهند داشت حتما به آینده باشگاه‌داری در ایران کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، بازار نقل و انتقالات بازیکنان در چند روز آینده رونق خواهد گرفت و متاسفانه از هم اکنون صحبت‌های مبنی بر بی‌توجهی باشگاه‌های بدهکاران و دارای پرونده مالی در فیفا به هشدار فدراسیون فوتبال به گوش می‌رسد.
 
 منبع: خانه ملت
 
 
 
 
 : انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
 

برچسب ها: یوسف نژاد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *