رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اپل در بازار چین طرفدار ندارد/ قاب گوشی که برای صاحبش اسپرسو آماده می‌کند/ جذاب‌ترین نوت بوک ویندوزی دنیا

12:03 - 18 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۶۸۳۲
اپل در بازار چین طرفدار ندارد، قاب گوشی که برای صاحبش اسپرسو آماده می‌کند، جذاب‌ترین نوت بوک ویندوزی دنیا و از این به بعد خانه خود را به مسافرت ببرید از خواندنی‌های امروز دنیای فناوری است.
به گزارش خبرنگار فضای مجازی ، اپل در بازار چین طرفدار ندارد، قاب گوشی که برای صاحبش اسپرسو آماده می‌کند، جذاب‌ترین نوت بوک ویندوزی دنیا و از این به بعد خانه خود را به مسافرت ببرید از خواندنی‌های امروز دنیای فناوری است. جزئیات را در ادامه بخوانید ....

چینی ها از اپل و سامسونگ در بازار موبایل پیشی گرفتند
 
زومیت: به نظر می‌رسد اپل و سامسونگ دیگر محبوبیت گذشته خود را در بازار چین ندارند. هر چه بیشتر پیش می‌رویم، تولیدکنندگان چینی در بازار گوشی‌های هوشمند این کشور عملکرد بهتری دارند. بر اساس گزارشی که مؤسسات تحقیقات بازار International Data Corporationا(IDC) و Counterpoint Technology Market Research منتشر کرده‌اند، اپل با از دست دادن جایگاه خود، دیگر در بین سه برند محبوب چین جای ندارد و به رتبه‌ی چهارم سقوط کرده است. تحلیل‌گران اعلام کرده‌اند سال گذشته کمپانی‌هایی چون هواوی، اوپو و ویوو عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و این موفقیت، هم در بازار چین و هم در بازارهای جهانی به چشم می‌خورد. البته در گزارش IDC از سهم بازار جهانی گوشی‌های هوشمند که هفته‌ی پیش منتشر شده است، می‌بینیم که اپل و سامسونگ همچنان دو قطب برتر دنیا هستند.

فناوری

قاب موبایلی که برای‌تان اسپرسو درست می‌کند
 
دی‌جی کالا: به‌تازگی پروژه‌ای جدید روی سایت KickStarters قرار گرفته که Mokase نام دارد. در واقع Mokase یک قاب موبایل است که می‌تواند برای صاحب گوشی اسپرسو درست کند. حتی مشخص شده که اسپرسوی تولید شده بین ۵۰ تا ۶۰ درجه هم دما دارد تا کاربران بتوانند به اندازه ۲۵ میلی‌لیتر اسپرسو بنوشند. شاید این مقدار چندان زیاد نباشد، اما اندازه استاندارد یک اسپرسو تقریبا ۲۹ میلی‌لیتر است.

فناوری

فناوری 
 
بررسی کوتاه لپ تاپ سرفیس مایکروسافت؛ جذاب‌ترین نوت بوک ویندوزی دنیا
 
دی‌جی رو: لپ تاپ سرفیس جدید مایکروسافت که به تازگی معرفی شده می‌تواند رقیب جدی مک بوک ایر و مک بوک پرو باشد. این دستگاه که لپ تاپ سرفیس (Surface Laptop) نام دارد اولین محصول مایکروسافت است که با سیستم عامل ویندوز 10 اس عرضه می‌شود. به گفته تری مایرسون معاون اجرایی مایکروسافت در بخش ویندوز و دستگاه‌های مرتبط، این لپ تاپ خالص‌ترین دستگاهی است که مایکروسافت تاکنون ساخته است.
 
فناوری
 

 
از این به بعد خانه تان را به مسافرت ببرید
 
دیجیتال‌ ترندز: یک شرکت تجاری موفق به ساخت خانه های سبکی شده که دارای همه امکانات زندگی هستند و می توان با نصب چرخ در زیر آنها، خانه های مذکور را به هر نقطه ای منتقل کرد. شرکت اسکیپ تراولر این خانه های کوچک و جادار را به شکل یک اتوبوس طراحی کرده است. خانه های یاد شده دوطبقه بوده و طراحی داخلی چشم نوازی دارند. خانه مسافرتی یاد شده ۴.۸ متر ارتفاع و ۲.۵ متر عرض دارد و طول آن به ۱۳ متر می رسد. پیکربندی داخلی این خانه بر طبق نیازهای خریداران و سرنشینان صورت می گیرد و می توان آنها را به گونه ای طراحی کرد که ظاهری شبیه به یک خانه عادی یا یک دفتر کار داشته باشند. نصب وسایل عادی زندگی در این خانه ها ممکن است و تامین برق آنها از طریق صفحات خورشیدی صورت می گیرد. همچنین سیستم تصفیه و بهینه سازی مصرف انرژی در این خانه های متحرک نصب شده است.
 
فناوری
 
/انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *