آغاز انتقال 13 جنازه معدنکاران از داخل تونل/ تلاش برای یافتن 8 جنازه دیگر

8:58 - 18 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۶۷۱۴
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس‌خانه صنعت، معدن‌وتجارت استان گلستان گفت: توسط تونلی در پشت منطقه انفجار توانستیم به اجساد معدنکاران دست پیدا کنیم و هم اکنون جنازه 13 نفر از معدنکاران پیدا و در حال انتقال آنها به روی سطح زمین است.
معدنکارانحسینقلی قوانلو درگفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد ، در خصوص آخرین وضعیت معدنکاران حادثه دیده شهر آزاد شهر گفت: در پشت منطقه انفجار تونلی وجود داشت که با تعمیرات توانستیم شب گذشته از پشت آوار به اجساد معدنکاران دست پیدا کنیم و هم اکنون جنازه 13 نفر از معدنکاران پیدا و در حال انتقال آنها به روی سطح زمین هستیم.

وی با اشاره به اینکه اجساد پیدا شده دچار تغییر حالت فیزیکی‌ شده‌اند، گفت: به همین خاطر انتقال تک به تک آنها از تونل حفر شده زمانبر است ولی با این حال امیدواریم تا ظهر امروز تمام 13 جسد به روی زمین منتقل شوند. 

قوانلو بیان کرد: پس از انتقال این اجساد وارد کارگاه استخراج خواهیم شد که پیش بینی می‌شود 8 جنازه دیگر نیز در آنجا پیدا کنیم.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در خصوص هویت اجساد شناسایی شده گفت: تا به این لحظه شناسایی صورت نگرفته ولی پیش بینی می‌شود این 13 تن شامل راننده لوکوموتیو، تعمیر کارو تعدادی کارگر استخراج باشند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *