اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص همكاری با تیم‌های ملی

18:48 - 17 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۶۶۲۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باشگاه استقلال در خصوص همكاری با تیم‌های ملی اطلاعیه صادر کرد.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، باشگاه استقلال همواره اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران را اولویت اصلی خود دانسته و در هر حالتی، منافع ملی را بر منافع باشگاهی ترجیح داده است.
 
نمونه این مسئله هم فصل اخیر مسابقات لیگ است كه به خاطر مسابقات و تمرین‌های تیم ملی، برخی هفته‌ها به صورت فشرده برگزار شد و تیم استقلال هم به دلیل حضور در مسابقات لیگ قهرمانان،  دچار فشردگی مضاعف بازی‌هایش شد.
 
از سوی دیگر، نزدیكی زمان بازی‌های لیگ به دلیل برنامه‌های تیم ملی، بر این فشردگی افزود. با این حال باشگاه استقلال همواره حمایت از تیم ملی را اولویت اصلی خود دانسته و به این مسئله افتخار می‌كند.

علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال هم همواره در مصاحبه‌های خود بارها به این مسئله اشاره كرده كه برای نمونه می‌توان به صحبت‌های حمایتی او از تیم ملی در خصوص آسیب‌دیدگی وریا غفوری در یک مسابقه ملی و عدم حضور او در بازی‌های اخیر استقلال و چندین نمونه دیگر اشاره كرد.

با این حال جای تاسف دارد كه یک سایت خبری بر اساس تئوری‌های خودساخته و بی‌اساس، فضای آرامشی كه میان فدراسیون فوتبال، تیم‌های ملی و باشگاه‌ها وجود دارد را زیر سوال می‌برد.

بدون تردید فدراسیون فوتبال، تیم‌های ملی و باشگاه‌ها در تعامل و گفت‌وگو با هم قرار دارند و می‌توانند به راحتی با یكدیگر به تصمیمی مشترک برسند.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *