رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پرونده روزنامه اهانت کننده به اهالی منطقه نیروگاه قم به دادگاه رفت

9:18 - 16 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۵۹۶۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
کاهه گفت: پس از تشکیل پرونده و استماع دفاعیات متهمین، قرار جلب دادرسی برای مدیر مسئول این روزنامه صادر و به دادگاه کیفری دو ارسال شد.
روزنامه شاخه سبزمهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده روزنامه اهانت کننده به اهالی منطقه نیروگاه قم گفت: پس از انتشار مقاله و بررسی آن پرونده‌ای در این خصوص در دادسرا تشکیل و شعبه پنجم بازپرسی دادسرا مامور به رسیدگی شد.

وی گفت: پس از انجام تحقیقات و استماع دفاعیات قرار جلب دادرسی برای متهمان این پرونده صادر شد که پرونده جهت رسیدگی به دادگاه کیفری 2 ارسال شده است.

این مقام قضایی گفت: اتهام متهمان این پرونده توهین به اشخاص حقیقی، اقدام به انتشار مقاله توهین آمیز و پخش مطالب غیر واقع در روزنامه است که موجبات اختلاف بین اقشار جامعه و تحریک افراد به ارتکاب اعمالی علیه امنیت داخلی کشور بوده است.

کاهه تصریح کرد: با توجه به شکایت شاکی خصوصی، مفاد مقاله منتشر شده و دفاعیات بلاوجه متهمان و همچنین گزارش پلیس اطلاعت مبنی بر بازتاب مقاله منتشر شده، بزه انتسابی توسط بازپرس محرز تشخیص داده شده و لذا قرار جلب دادرسی متهمان صادر شد.

به گزارش ، یکی از روزنامه‌های قم در ۷ اسفندماه سال گذشته مطلبی تحت عنوان "فرزندم تنها به نیروگاه نرو" منتشر کرد که حاوی توهین به مردم قم به ویژه مردم انقلابی و متدین منطقه نیروگاه بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *