تیتراژهای موفقی نخوانده‌ام/اگر مضمون سه دونگ سه دونگ را می‌دانستم تیتراژش را نمی‌خواندم

8:10 - 16 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۵۸۲۲
خواننده آلبوم "غریبه" با ابراز امیدواری ازیک همکاری بدون عجله با سیروس مقدم در آینده، گفت: فکر می‌کنم تیتراژهای موفقی نخوانده‌ام.
فریدون آسراییفریدون آسرایی خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: بنده چندی پیش برای تیتراژ سریال "بچه‌های نسبتا بد" با سیروس مقدم همکاری داشتم و امیدوارم باز هم چنین همکاری شکل بگیرد.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد دوباره چنین همکاری داشته باشیم، امیدوارم مانند سری آخر نباشد چرا که برای آن تیتراژ زمان بسیار کمی را در اختیار من قرار دادند.

خواننده آلبوم "عشق یعنی" تصریح کرد: به یاد دارم برای آن تیتراژ، در سه شنبه شب شعری از عبدالجبار کاکایی را به من دادند در حالی که روز پنجشنبه نخستین سالگرد فوت مادرم بود.

وی افزود: از این رو فقط چهارشنبه صبح را به عنوان زمان برای این تیتراژ در اختیار داشتم و در این روز از امید محرم‌زاده خواهش کردم که در روند تولید این اثر با من همکاری کند چرا که من فقط یک روز فرصت داشتم که کارهای مربوط به موسیقی و خواندن این اثر را انجام دهم.

آسرایی توضیح داد: سیروس مقدم از کارگردان‌های بسیار موفق تلویزیون و سینمای کشورمان است که آثار پرطرفداری را برای مخاطبان می‌سازد.

خواننده آلبوم "خاطرات گمشده" یادآور شد: من فکر می‌کنم تیتراژهای خوبی نخوانده‌ام و یکسری دوستان تیتراژهای موفق تری داشته‌اند و در این زمینه می‌توان از خواننده‌هایی مانند احسان خواجه امیری و محمد علیزاده نام برد.

وی همچنین گفت: کارهایی که تاکنون برای تیتراژ خوانده‌ام مانند، " سه دونگ سه دونگ" و " بچه‌های نسبتا بد" خیلی عجله‌ای بوده است و حتی در مواردی متوجه نشده‌ام که سریال‌ها چه آثاری با چه زمینه‌هایی بوده‌اند.

این خواننده موفق موسیقی پاپ اظهار کرد: من دوست دارم بیشتر آثار جدی را نسبت به آثار طنز اجرا کنم. به عنوان نمونه با توجه به زمان اندکی که برای خواندن تیتراژ سریال "سه دونگ سه دونگ" وجود داشت، اصلا متوجه نشدم که این سریال چگونه اثری است چرا که اگر می‌دانستم، نمی‌خواندم.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است حتی در برخی موارد تیتراژ‌ها بنا به رودربایستی‌هایی که وجود داشته باشد، خوانده می‌شود و از این جهت این اثر دلخواه خواننده نبوده باشد.

گفتنی است، در کارنامه هنری فریدون آسرایی آلبوم‌های موفق "غریبه"، " خاطرات گمشده" و " عشق یعنی" دیده می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *