جبران زمان اختصاص‌ یافته به نامزدها در مناظره اول امروز صورت می‌گیرد/ تشریح روال مناظره دوم

15:16 - 15 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۵۸۰۷
سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت: جبران زمان اختصاص یافته به نامزدها که پس از مناظره هفته قبل مورد اعتراض برخی از آنان بود در مناظره امروز جبران می‌شود.
قاضی زادهبه گزارش گروه فضای مجازی ، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مناظره امروز 6 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: در مناظره امروز موضوع اختصاص وقت به کاندیداها که در مناظره قبلی مورد اعتراض برخی نامزدها بود، جبران می‌شود.

وی افزود: در مناظره امروز مسائل سیاست داخلی، سیاست خارجی و مسائل فرهنگی مورد بررسی قرار گرفته و در این‌باره از نامزدها سؤال خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: در مناظره امروز ابتدا هر یک از نامزدها به یک سؤال کلی جواب خواهند داد و در مرحله دوم 6 سؤال در سه حوزه سیاست داخلی، سیاست خارجی و مسائل فرهنگی از کاندیداها پرسیده خواهد شد.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: در مناظره امروز کاندیداها همانند هفته گذشته ساعت 14:30 وارد سازمان صدا و سیما خواهند شد و از ساعت 16 تا 16:30 مبانی تبلیغات انتخاباتی برای آنها تشریح و قرعه‌کشی برای تعیین صندلی هر یک از کاندیداها در مناظره انجام می‌شود.

وی در پایان، گفت: مناظره از ساعت 16:30 تا 19:30 خواهد بود که در میانه کار نامزدها 15 دقیقه فرصت خواهند داشت تا استراحت کرده و با مشاوران خود صحبت داشته باشند.

منبع: فارس
 
/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *