پورموسوی: فوتبال پاک را به نمایش گذاشتیم/ از پیروزی امروز ناراحت هستم

20:44 - 14 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۵۲۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امروز 5 بازیکن خود را در اختیار نداشتیم اما فوتبال پاک از طریق تیم ما امروز به نمایش گذاشته شد
به گزارش گروه ورزشی ، سیروس پورموسوی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: تیم صبا را دوست داشتیم و این تنها دیداری بود که بعد از برد خوشحالی نکردیم. وقتی تیم ما را ماورای واقعیت خطاب می‌کنند باید با تمام توان بازی می‌کردیم. امروز 5 بازیکن خود را در اختیار نداشتیم اما فوتبال پاک از طریق تیم ما امروز به نمایش گذاشته شد و خدا را شکر امروز در این بازی سربلند از زمین خارج شدیم.

وی اضافه کرد: بازیکنان ما مصدوم بودند و مجبور بودیم در ترکیب تغییراتی بدهیم. فشار مسابقات خیلی بالاست. من از 5 روز، 5 روز بازی کردن گله‌مند نیستم. هر زمان از ایران برای بازی خارج می‌شویم،  یک شب قبل از بازی و یک شب بعد از بازی را از دست می‌دهیم و نمی‌توانیم بخوابیم. به طور مثال برای بازی با الوحده 37 ساعت بازیکنان تیم نخوابیدند. بعد از آن با گسترش بازی کردیم که خیلی سنگین بود.

سرمربی استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: بچه‌های ما خسته هستند و شاید این حرف تکراری باشد اما تنها انگیزه آنها خوشحالی مردم خوزستان است. از نظر حمایت مالی صفر هستیم و بانک ملی حمایتی از ما نمی‌کند. امیدوارم روز سه‌شنبه با صعود خودمان مردم ایران را خوشحال کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: از ته دل می‌گویم که از برد امروز ناراحت هستم چرا که با این برد، صبا از لیگ برتر سقوط کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *