رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تقدیر محبوبی از کمک‌های فخیم‌زاده/تماشاخانه سرو ميزبان نمايش در اسكله+عكس

19:22 - 09 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۳۷۹۶
كارگردان نمايش در اسكله گفت: در اسکله به امید خدا از ۱۵ تا ۳۰ اردیبهشت به مدت پانزده شب در تماشاخانه سرو روی صحنه خواهد رفت.
محمدعلی محبوبی کارگردان تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ٬ درخصوص روی صحنه بردن تازه ترین اثر نمایشی خود گفت: از اسفند ماه سال ۹۵ تمرینات نمایش «در اسکله» به نویسندگی آلن گرا را آغاز کردیم.

در اسكله

وی ادامه داد: در طی تمرینات این اثر که حدودا سه ماه به طول انجامید از حضور بزرگانی همچون مهدی فخیم زاده، محمد صادقی و اصغر همت بهره برده و سعی کردیم تا نمایشی را درخور مخاطب ایرانی روی صحنه ببریم.

کارگردان نمایش در اسکله درباره بازیگران این نمایش افزود: در اسکله حاصل تلاش گروهی تیمی منسجم است. در این اثر علی سعیدیان٬ محسن عیدی و محمدعلی محبوبی به ایفای نقش پرداخته و فاطمه راد حرکات نمایشی را برعهده دارد.

در اسكله

وی در همین راستا اذعان کرد: همچنین فاطمه ملادوستی در مقام منشی صحنه و نور و صدا٬ فرشته علیجانی مدیرصحنه و طراح پوستر٬ حانیه خسروان طراح فرم٬ اسما مشهدی گریمور و فائزه کبریایی و صبا جمالی به عنوان عکاس این اثر را پیش بردند.

محبوبی در مورد زمان و مکان اجرای این اثر خاطرنشان کرد: در اسکله به امید خدا از ۱۵ تا ۳۰ اردیبهشت به مدت پانزده شب در تماشاخانه سرو روی صحنه خواهد رفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *