زمینه آزادی محکوم غیرعمد محلاتی در همایش‌ پیاده‌روی‌ فراهم شد

11:37 - 09 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۳۵۹۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
نیکوکاران با حضور در برنامه همایش پیاده روی خانوادگی «صبح و نشاط» شهرستان محلات زمینه آزادی یک بدهکار مالی ناشی از جرایم غیرکلاهبرداری را فراهم کردند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی ستاددیه کشور، محمدحسن  حسین بیگی مدیر نمایندگی ستاددیه استان مرکزی در همایش پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط ضمن تقدیر از همیاری خیرین در آزادی محبوسان واجد شرایط گفت: سال گذشته با اعتبار مردمی زمینه آزادی217 مددجوی تحت حمایت این مجموعه فراهم گردید که در این بین از همکاری خوب شکات در اخذ گذشتی تقریبا 40 درصدی نباید غافل شد.

وی مبلغ کل بدهی این زندانیان استخلاص یافته را 141 میلیارد و 668 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: چهار نفر از محکومان رها یافته را زنان زندانی شامل می‌شوند.

مدیر نمایندگی ستاددیه استان مرکزی اضافه کرد: ستاددیه طبق تفاهم‌نامه‌ای با فدراسیون ورزش‌های همگانی با دو هدف «آموزش» و  «پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها» ضمن توزیع اقلام‌ فرهنگی در مسیر همایش‌ پیاده‌روی شهرستان‌های کشور، در حوزه جلب مشارکت‌های عمومی نیز توانسته زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد را در حاشیه این برنامه ورزشی فراهم کند.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *