کارگردان انزوا در مرحله نگارش فیلمنامه فیلمی جدید/عباس‌میرزایی: سینمای حال حاضر کشورم را دوست ندارم

12:00 - 09 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۳۳۳۰
کارگردان فیلم انزوا گفت: در حال نگارش فیلمنامه فیلم جدیدم هستم. این فیلم هم همچنان بر پایه قهرمان محوری پیش خواهد رفت. در این فیلم هم جنس کارگردانی و نویسندگی من به وضوح و حتی کمی پررنگ‌تر دیده خواهد شد.
مرتضی علی عباس میرزاییمرتضی‌علی عباس‌میرزایی کارگردان فیلم "انزوا" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص زمان اکران این فیلم گفت: صحبت‌هایی در رسانه‌ها مبنی بر اکران عید فطر فیلم انزوا شده اما به نظرم جدول اکران عید فطر بسته شده و فیلم ما به این زمان نخواهد رسید. به احتمال زیاد این فیلم مرداد ماه اکران خواهد شد.
 
وی درباره ساخت فیلم جدید خود اضافه کرد: در حال نگارش فیلمنامه فیلم جدیدم هستم. این فیلم هم همچنان بر پایه قهرمان محوری پیش خواهد رفت. در این فیلم هم جنس کارگردانی و نویسندگی من به وضوح و حتی کمی پررنگ‌تر دیده خواهد شد.
 
کارگردان فیلم انزوا درباره جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: من در جایگاهی نیستم که راجع به حق و یا اینکه چه کسی حق بیشتر یا کمتری داشته حرفی بزنم. من از جایزه گرفتن اشباع شده‌ام و کلاً به جایزه گرفتن فکر نمی‌کنم.
 
وی انتخاب بازیگران فیلم جدیدش را منوط به فیلمنامه خواند و افزود: قصه و فیلمنامه خودش باید بازیگر را انتخاب کند و من هم همه چیز را به قصه سپرده‌ام. من هنگام نگارش فیلمنامه به هیچ وجه به بازیگر فکر نکرده و تمام تمرکزم روی داستان است. این اتفاق در زمان کارگردانی‌ام خواهد افتاد.
 
عباس‌میرزایی رضایت مردم را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: برای من در درجه اول رضایت مردم وقتی از سالن بیرون می‌روند است. من از جنس مردم هستم و فیلم‌های روز سینمای ایران دوست ندارم.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *