رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ثبت 27 تخلف انتخاباتی شوراها در گلستان

9:16 - 08 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۳۱۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
هادی هاشمیان از ثبت 27 تخلف انتخاباتی داوطلبان انتخابات شورا در استان گلستان خبرداد و گفت: رسیدگی به این تخلفات که بیشترشان مربوط به فضای مجازی است آغاز شده است .
رئیس کل دادگستری گلستان رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از ثبت 27 تخلف انتخاباتی داوطلبان انتخابات شورا در استان گلستان خبرداد و گفت: رسیدگی به این تخلفات که بیشترشان مربوط به فضای مجازی است آغاز شده است .

وی افزود:به رغم تذکراتی که درباره خودداری کاندیداها و هواداران آن‌ها از تبلیغات زودهنگام میدانی و فضای مجازی داده بودیم، 27 پرونده تخلف انتخاباتی داوطلبان در گلستان تشکیل شد که از این تعداد 10 پرونده در گالیکش ، 7 پرونده در گرگان ، 6 پرونده در بندرگز  ، 2 پرونده در آق قلا و 2 پرونده در کردکوی بوده است.

این مقام قضایی در استان گلستان درادامه تاکید کرد: تبلیغات در فضای مجازی و میدانی پیش از آغاز رسمی زمان تبلیغات جرم است و با کاندیداها و هواداران آنها که قانون را رعایت نکنند برخورد می شود. 

هاشمیان با بیان این که رصد تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در دستور کار ویژه دادستان‌های سراسر استان قرار دارد بار دیگر از کاندیداها خواست به عنوان کسانی که قرار است برای شهر و روستای خود قانونگذاری کنند ، به قانون پایبند باشند .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *