رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادسرا بر فعالیت‏‌های كاندیداها نظارت دارد/ با تخلفات انتخاباتی بدون هيچ گونه اغماضی برخورد خواهد شد

15:35 - 07 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۳۱۱۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
علیپور گفت: دادسرا بر كلیه فعالیت‎های كاندیداها نظارت دارد و به محض مشاهده مواردی از تخلفات، با متخلفین بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد شد.
به گزارش گروه حقوقی قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان شرقی، علیپور  دادستان مرند در اولین جلسه شورای  پیشگیری از وقوع جرم شهرستان مرند در سال 1396 که با موضوع انتخابات در دادگستری شهرستان مرند تشكیل شد بر برخورد با تخلفات انتخاباتی تأکید کرد.

در ابتدای جلسه زارع زاده رئیس دادگستری و رئیس ستاد پیشگیری از وقوع جرم شهرستان مرند ضمن تبریك و تهنیت بمناسبت عید مبعث به تشریح موضوع جلسه پرداخته و گفت: همه باید تلاش كنیم تا بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) انتخاباتی سالم، پرشور و با نشاط داشته باشیم و برای نیل به این هدف لازم است قبل از هر چیز اعتماد مردم را جلب كنیم تا با حضور گسترده در پای صندوق های رأی شاهد مشاركت حداكثری مردم با رعایت قانون و مقررات در انتخابات باشیم.

علیپور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند نیز ضمن بر شمردن مواردی از تخلفات انتخاباتی از جمله تبلیغات زود هنگام، خرید و فروش آراء، تشویش اذهان عمومی، تخریب دیگران، استفاده كردن از اموال دولتی در جهت منافع شخصی خود و فعالیت غیر مجاز در فضاهای مجازی گفت: دادسرا بر كلیه فعالیت های كاندیداها نظارت دارد و به محض مشاهده مواردی از تخلفات، با متخلفین بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد شد.

سپس اعضای حاضر در جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فضای انتخاباتی شهرستان مرند و حومه، نکته نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند كه در آخر مواردی بعنوان مصوبه به تصویب اعضاء رسید و جهت اجرا به مراجع ذیربط ابلاغ گردید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *